news-background
news-background

مدیران «وحشت‌زده» سینمای «پرنس چارلز» لندن مراسم افتتاحیه جهانی فیلم Control کوین اسپیسی را لغو کردند؛ واکنش عوامل

«کنترل» اولین فیمل اسپیسی پس از تبرئه شدن از اتهام آزار جنسی است.

بازگشت «کوین اسپیسی» به سینما با فیلم جدید «کنترل» (Control) شکوهمند نبود. «دیلی میل» گزارش داده است که یکی از سینماهای لندن که قرار بود میزبان مراسم افتتاحیه این فیلم باشد پیشنهاد خود را پس گرفته است.

سینمای «پرنس چارلز» لندن که یکی از حامیان فیلم‌های مستقل است از برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم تریلر «کنترل» کناره‌گیری کرده است. اسپیسی برنده اسکار در این فیلم دیده نخواهد شد اما صدای او در تماس‌های تلفنی با شخصیت اصلی با بازی «لورن متکف» ولزی شنیده می‌شود.

«دیلی میل» بخشی از نامه «گرگ لین» رئیس سینما را منتشر کرده است: «مشکلی پیش آمده. ضمن عذرخواهی با اطلاع شما می‌رسانم که قرارداد شما را لغو کرده‌ایم. شب گذشته متوجه شدیم که «کوین اسپیسی» در فیلم شما که مشخصاً اولین فیلم او پس از برگزاری دادگاه است نقش‌آفرینی کرده. من و کارمندانم وحشت‌زده شدیم از اینکه نام ما در کنار افتتاحیه فیلم جدید او قرار داده‌اند.»

متکف به «ساندی تلگراف» می‌گوید: «بی‌گناهی [اسپیسی] ثابت شده و آن‌ها در جایگاهی نیستند که خلاف این را بگویند. کوین اسپیسی هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده.»

«جین فالایز» کارگردان فیلم نیز در اینستاگرام می‌نویسد: «افتتاحیه جهانی فیلم «کنترل» حالا به دلایلی از جمله تقاضای بسیار زیاد بلیت ۱۴ نوامبر در سینمای بزرگتر «جنسیس سینما» برگزار خواهد شد، از حمایت‌هایتان سپاسگزارم، حالا می‌توانیم پذیرای شمار بیشتری از شما باشیم.»

اسپیسی چند روز پیش در موزه افراسیاب سمرقند دچار مشکل جسمانی مشکوک به حمله قلبی شد. او از سوی چهار مرد به ۹ مورد آزار جنسی متهم بود اما دادگاه لندن او را از این اتهامات تبرئه کرد.

«کنترل» داستانی در مورد یک وزیر بریتانیایی به نام «استلا سایمونز» روایت می‌کند که رابطه مخفیانه‌ای با نخست وزیر دارد. سایمونز یک شب وقتی در راه بازگشت به خانه با خودروی هوشمند خود است، متوجه می‌شود که وسیله نقلیه‌اش توسط فردی که راز او را می‌داند ربوده شده است. اسپیسی نقش مردی را بازی کرده که کنترل خودرو را به دست می‌گیرد.

فالایز پیش‌تر گفته بود: «او یکی از بهترین بازیگران نسل ماست. جدا از زندگی شخصی‌اش – نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم و اطلاعاتی ندارم – این فرصتی است برای همکاری با یکی از بزرگان بازیگری.»

اسپیسی قرار بود در فیلم بلندی به نام «۱۲۴۲ – دروازه غرب» (1242 – Gateway to the West) که محصول مشترک بریتانیا، مجارستان و مغولستان است، نقش‌آفرینی کند اما اتهامات آزار جنسی باعث شدند بازیگر دیگری جایگزین او شود. فیلم دیگر اسپیسی «پیتر پنج هشت» (Peter Five Eight) است که در حال حاضر قرار است ۲۴ نوامبر اکران شود.

بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty) در سال ۲۰۱۷ پس از مطرح شدن اولین اتهامات از چند پروژه از جمله سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) و «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World) اخراج شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید