news-background
news-background

تریلر رسمی فصل دوم سریال انیمیشن Invincible

پخش فصل دوم «شکست‌ناپذیر» از ماه نوامبر آغاز می‌شود.

تریلر رسمی فصل دوم سریال انیمیشن «شکست‌ناپذیر» (Invincible) شنبه این هفته در در کامیک کان نیویورک رونمایی شد. «رابرت کرکمن» پدید‌آورنده و تهیه‌کننده سریال در این رویداد حاضر شده بود.

آمازون پرایم ویدیو اعلام کرده است که نیمه اول از فصل دوم ۳ نوامبر پخش خواهد شد و نیمه دوم اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرند.

داستان سریال در مورد «مارک گریسون» با صداپیشگی «استیون یون» هفده ساله است که با دیگر همسالانش تفاوتی ندارد جز اینکه پدرش قدرتمندترین ابرقهرمان زمین «آمنی-من» (Omni-Man) با صداپیشگی «جی.کی. سیمونز» است. وقتی که قدرت‌های مارک هم شروع به ظاهر شدن می‌کند، متوجه می‌شود که میراث پدرش شاید آنگونه که به نظر می‌رسد قهرمانانه نباشد.

«جاش کیتون»، «پیتر کالن»، «کلوئی بنت»، «تیم رابینسون»، «ری سی‌هوردن»، «تاتیانا ماسلنی»، و «کالیستا فلاکهارت» در فصل دوم صداپیشگان مهمان خواهند بود و به دیگر صداپیشگان سریال «سندرا او»، «سث روگن»، «جیلین جیکوبز»، «اندرو رانلز»، «زازی بیتس»، «مارک همیل»، «والتون گاگینز»، «جیسون منتزوکاس»، «می ویتمن»، «کریس دیاماناتوپولوس»، «کوین مایکل ریچاردسن»، «گری گریفین»، «مکس بروکهولدر»، «ماهرشالا علی» در نقش «تایتان»، «کلنسی براون» در نقش «دیمین دارک‌بلاد»، «نیکل برایر» در نقش «ونسا و فایونا»، «جفری داناوان» در نقش «ماشین هد»، «جاناتان گراف» در نقش «ریک شرایدن»، «جان هم» در نقش «استیو»، «جایمن هونسو» در نقش «امپراطور مریخی» و «ازرا میلر» در نقش «دی.ای. سینلکر» می‌پیوندند.

فصل دوم سریال «شکست‌ناپذیر» ۳ نوامبر از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید