news-background
news-background

بازدید کارگردان «حرامزاده‌های بی‌شرف» از پایگاه نظامی اسرائیل

تارانتینو چند سالی است که در اسرائیل زندگی می‌کند.

«کوئنتین تارانتینو» کارگردان فیلم‌هایی چون «بیل را بکش» (Kill Bill) و «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) جمعه گذشته و یک روز پیش از بیست و نهمین سالگرد اکران «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) بازدید غیرمنتظره‌ای از پایگاه نظامی ارتش اسرائیل داشت.

این کارگردان برنده اسکار با مدل اسرائیلی «دنیلا پیک» ازدواج کرده و در تل‌آویو زندگی می‌کند. آن‌ها اولین بار در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند و دو فرزند به دنیا آوردند.

تارانتینو در حالی از اسرائیل حمایت می‌کند که اغلب سلبریتی‌ها از جمله «سلنا گومز»، «دووین جانسون»، و «آریانا گرانده» که هریک صد‌ها میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارند به جنگ فلسطین و اسرائیل واکنش نشان نداده‌اند. به جز چند سلبریتی یهودی تبار مانند «مایکل راپاپورت»، «گل گدوت»، «ایمی شومر»، «لیو شرایبر»، و «ناتالی پورتمن» ستارگان هالیوود ترجیح داده‌اند از اسرائیل حمایت نکنند.

کارگردان ۶۰ ساله پیش‌تر در مصاحبه با «بیل مار» گفته بود که یهودی نیست: «از آن آدم‌هایی نیستم که ازدواج کند و دینش را تغییر دهد. همسر [اسرائیلی] من هم مسیحی شده، اما من آتئیست هستم.»

او اضافه می‌کند که جنگ قبلی اسرائیل و فلسطین را از نزدیک دیده است: «تمام مدت آن‌جا بودم… آژیر به صدا درآمد و موشک‌های حماس به راه افتاده بودند و من پسر پانزده ماهه‌ام و همسرم را برداشتم و به پناهگاه رفتم. خوش‌شانس بودیم که چنین پناهگاهی داشتیم. به آن‌جا رفتیم و درها را بستیم و بعد صدای [انفجار موشک‌ها در آسمان] را شنیدیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۵

ناتالی پورتمن انسان شریفیه بخواطر مذهب یا محل بدنیا اومدنش حاظر نیست واقعیت رو نادیدیه بگیره

نمایش اسپویل