news-background
news-background

شوخی بحث‌برانگیز سریال Gen V با جانی دپ

یکی از صحنه‌های سریال «نسل وی» در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شد.

شوخی سریال «نسل وی» (Gen V) با نزاع حقوقی «جانی دپ» و «امبر هرد» در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شد. این مجموعه تلویزیونی اسپین‌آفی است برای سریال «پسران» (The Boys) آمازون پرایم ویدیو به تهیه‌کنندگی «سث روگن» که پخش فصل اول آن به تازگی آغاز شده است.

تابستان سال گذشته دادگاه دپ علیه هرد در ویرجینیا با پیروزی بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) به پایان رسید و هیأت منصفه بازیگر «آکوامن» (Aquaman) را به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم کرد. دپ و هرد مدتی بعد به توافق رسیدند که این جریمه را به ۱ میلیون دلار کاهش دهند تا این نزاع پایان پیدا کند. هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» بدون آنکه نامی از دپ ببرد خود را قربانی خشونت خانگی نامید و باعث شد همسر سابقش از سوی هالیوود تحریم شود.

در اپیزود سوم «نسل وی»، شخصیت «تک نایت» با بازی «درک ویلسون» بازیگری است که برای سریال جنایی خود به دانشگاه گادولکین می‌رود. او در گفت‌وگو با رئیس دانشگاه «ایندیرا شتی» با بازی «شلی کان» توضیح می‌دهد که به دنبال کسی است که خودکشی لوک یا «پسر طلایی» را به گردن او بیندازد.

وقتی نایت می‌گوید سعی می‌کند با «گمراهی» و «ابهام‌آفرینی» حقیقت را پنهان کند، شتی می‌پرسد: «می‌خواهی یک دانشجوی بی‌گناه را به خاطر تشنج لوک مقصر کنی؟» نایت می‌خندد و می‌گوید:‌ «می‌خواهم یک نفر را چنان جانی دپ کنم که به یک سوراخ بخزد و در آنجا بمیرد.»

این جملات نایت در شبکه‌های اجتماعی این بحث را پدید آورده که این شخصیت از دپ حمایت کرده یا او را دست انداخته. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس می‌نویسد: «همگی آرام باشید. تعمداً ابهام ایجاد کرده‌اند تا این بحث‌ها شکل بگیرد و سریال جلب توجه کند.»

سریال «نسل وی» با رده سنی بالاتر از ۱۷ سال (R) ساخته شده و زندگی ابرقهرمانانی را به تصویر می‌کشد که محدودیت‌های جسمانی و روانی خود را در معرض آزمون می‌گذارند. «جز سینکلر»، «لیزی برادوی»، «شین پل مک‌گی»، «ایمی کاررو»، «رینا هاردستی» و «مدی فیلیپس» نقش شخصیت‌های ابرقهرمان نوجوان را بازی خواهند کرد. دیگر بازیگران سریال «چنس پردومو»، «شلی کان»، «لاندن ثور»، «درک لا»، «ایسا جرمن»، «پاتریک شوارزنگر»، «شان پاتریک توماس» و «مارکو پیگوسی» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید