news-background
news-background

اولین تیزر سریال Orphan Black: Echoes

تیزر سریال «یتیم سیاه: پژواک‌ها» رونمایی شد.

اولین تیزر «یتیم سیاه: پژواک‌ها» (Orphan Black: Echoes) که در کامیک-کان نیویورک منتشر شده فاش می‌کند که سریال در سال ۲۰۲۴ از ای‌ام‌سی و بی‌بی‌سی آمریکا پخش خواهد شد. این سریال اسپین‌آفی برای «یتیم سیاه» (Orphan Black) است که در خلال سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ و در قالب پنج فصل از بی‌بی‌سی آمریکا و سپس نتفلیکس پخش شد.

داستان اسپین‌آف در دنیای «یتیم سیاه» و در آینده‌ای نزدیک قرار داده شده و سرگذشت گروهی از زنان را دنبال می‌کند که هر یک وارد زندگی دیگری می‌شوند و اسرار هویت خود را کشف می‌کنند. «کریستن ریتر» بازیگر سریال‌های «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) نقش زنی به نام لوسی را بازی خواهد کرد که در پی یافتن جایگاه خود در دنیای انسان‌های شبیه‌سازی‌شده است. شخصیت لوسی در این تیزر می‌پرسد: «چه اتفاقی برای من افتاده؟ چرا خودم را نمی‌شناسم؟»

دیگر بازیگران سریال «کیلی هاز»، «آماندا فیکس»، «هیرویوکی لیائو»، و «اوان جوگیا» خواهند بود. «آنا فیشکو» پدید‌آورنده، نویسنده و تهیه‌کننده سریال «پژواک‌ها» خواهد بود و با «جان فاست» به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده همکاری می‌کند. «کیتی اوکانل مارش»، «نیک نانتل» و «کری اپلیارد» دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

سریال «یتیم سیاه: پژواک‌ها» در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید