news-background
news-background

استودیوی A24 با زیان ۳۵ میلیون دلاری فیلم Beau is Afraid به تولید فیلم‌های «اکشن و بزرگ» گرایش پیدا می‌کند

یکی از خوش‌نام‌ترین استودیوهای هالیوود از فیلم‌های هنری فاصله می‌گیرد.

استودیوی ای-۲۴ که بیشتر با فیلم‌های هنری شناخته می‌شد به سمت تولید فیلم‌های «اکشن و پروژه‌های تجاری بزرگ» حرکت می‌کند. «رپ» گزارش داده است که این استودیو همچنان فیلم‌های درام را خریداری می‌کند اما از تولید چنین فیلم‌هایی با مخاطب خاص دور خواهد شد.

به این ترتیب این استودیو مخاطب عام را هدف می‌گیرد و به یک لاینزگیت دیگر تبدیل خواهد شد که در سال‌های اخیر فیلم‌هایی چون «جان ویک» (John Wick) را تولید کرده و اخیراً با «اره ۱۰» (Saw) به موفقیت تجاری رسیده است.

ارزش این استودیو در حال حاضر به ۲.۵ میلیارد دلار می‌رسد اما این برای مدیران کافی نیست و آن‌ها تمایل دارند ماشین بلاکباسترسازی دیگری تبدیل شوند. ای-۲۴ ماه گذشته در اقدامی نادر تولید دنباله «با من حرف بزن» (Talk to Me) را تأیید کرد.

در گزارش «رپ» آمده است: «کسب‌وکار فیلم مؤلف ضعیف و پرخطر است و خریداران بالقوه را جذب نمی‌کند. این یک مشکل بزرگ است اگر به دنبال فروش یا جذب سرمایه بیشتر باشید.»

«بو می‌ترسد» (Beau is Afraid) به کارگردانی «آری استر» و بازی «واکین فینیکس» یکی از آخرین فیلم‌های هنری این استودیو است که نقدهای مختلفی دریافت کرد اما موفق نشد با مخاطبین زیادی ارتباط برقرار کند. در گزارش «رپ» آمده است که ای-۲۴ با این فیلم متحمل زیان بیش از  ۳۵ میلیون دلاری شده که برای چنین استودیویی رقم بسیار بالایی است. «بو می‌ترسد» با بودجه ۳۵ میلیون دلاری تولید شده بود و به فروش جهانی ۷۵ میلیون دلاری نیاز داشت تا از زیان مالی نجات پیدا کند اما فقط ۱۱.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید