news-background
news-background

اولین تصاویر از ادی مورفی در کمدی Candy Cane Lane

فیلم «خیابان کندی کین» در ماه دسامبر پخش خواهد شد.

اولین تصاویر از «ادی مورفی» در فیلم کمدی «خیابان کندی کین» (Candy Cane Lane) آمازون پرایم رونمایی شد. «رجینالد هادلین» کارگردان این فیلم برای استودیوهای آمازون و ایمجن اینرتینمنت و مورفی با کمپانی مورفی پروداکشنز یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

داستان فیلم درباره مردی است که سعی دارد در مسابقه تزئین خانه به مناسبت کریسمس برنده شود. کریس با بازی مورفی با الفی به نام پپر با بازی «جیلین بل» معامله می‌کند تا بخت پیروزی او در این رقابت بالاتر برود. اما الف با اجرای یک طلسم در شهر ویرانی به بار می‌آورد.

دیگر بازیگران فیلم «تریسی الیس راس»، «نیک آفرمن»، «تادیوس جی. میکسون»، «کن مارینو»، «رابین تید»، «انجلا جانسون-ریس»، «لومباردو بویار»، «دی.سی. یانگ فلای»، «دنیل پیناک»، «تیموتی سیمونز»، «ریکی لیندهوم» و «استیون توبولوفسکی» خواهند بود. این فیلم از دسامبر ۲۰۲۲ تا فوریه سال بعد در لس‌آنجلس فیلمبرداری شد.

این فیلم را مورفی به واسطه قراردادی که با آمازون در سال ۲۰۲۱ و به دنبال موفقیت «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) نهایی کرد ساخته است. هادلین فیلم‌های «مارشال» (Marshall)، «بومبرنگ» (Boomerang) و «پدرخوانده سیاه» (The Black Godfather) را در کارنامه دارد.

مورفی اخیراً «شما آدم‌ها» (You People) به کارگردانی «کنیا باریس» مقابل «جونا هیل» دیده شده و فیلم «پلیس بورلی هیلز ۴» (Beverly Hills Cop 4) را در نتفلیکس خواهد داشت.

«خیابان کندی کین» ۱ دسامبر از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید