news-background
news-background

تهیه‌کننده پیش‌درآمد Ocean’s 11 با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ می‌گوید این فیلم هنوز لغو نشده است

ستارگان «باربی» در پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

«جوسی مک‌نامارا» وعده داده است که پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» (Ocean’s 11) با بازی «مارگو رابی» و «رایان گاسلینگ» (Ocean’s Eleven Reboot) هنوز لغو نشده و در دست ساخت است. «باربی» (Barbie) با بازی این دو ستاره بیش از ۱.۴ میلیارد دلار فروخته و پرفروش‌ترین فیلم سال لقب گرفته است.

این تهیه‌کننده در مصاحبه با «گیمز رادار» روی فرش قرمز فیلم «سالتبرن» (Saltburn) در جشنواره لندن می‌گوید: «آن‌ها در کنار هم شگفت‌انگیزند. ساخته شدن پروژه‌های بیشتر با آن‌ها جدا از آنچه مقرر شده بسیار عالی خواهد بود.»

او از داستان «یازده یار اوشن» جزئیاتی فاش نمی‌کند اما می‌گوید: «چیز زیادی نمی‌توانم بگویم اما فکر می‌کنم سعی داریم با چندگانه رفتار منصفانه‌ای داشته باشیم. هیجان‌زده‌ام تا وقتی آماده شد مردم تجربه‌اش کنند.»

این فیلم که در اروپای دهه ۱۹۶۰ قرار داده شده از سال گذشته با نویسندگی «کری سلومون» در دست ساخت است. رابی و «تام آکرلی» با کمپانی لاکی‌چپ تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

«اسوشیتد پرس» گزارش داده است که پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» سرقتی را به تصویر می‌کشد که در جریان برگزاری مسابقه «جایزه بزرگ موناکو» سال ۱۹۶۲ و روی یک قایق تفریحی اتفاق می‌افتد. این فیلم یک «داستان عاشقانه/ماجراجویانه حماسی و سنتی» توصیف شده است.

چندگانه «یازده یار اوشن» در سال ۲۰۰۱ با فیلمی به کارگردانی «استیون سودربرگ» و بازی «جرج کلونی»، «برد پیت»، «مت دیمون» و «جولیا رابرتس» آغاز شد. آن فیلم ۴۵۰ میلیون دلار فروخت و با دنباله «دوازده یار اوشن» در سال ۲۰۰۴ و «سیزده یار اوشن» در سال ۲۰۰۷ ادامه پیدا کرد. در سال ۲۰۱۸ اسپین‌آف زن محور «هشت یار اوشن» (Ocean’s 8) با بازی «سندرا بولاک»، «سارا پولسن»، «میندی کالینگ»، «کیت بلانشت»، «آن هاتاوی»، «آکوافینا»، «ریحانا» و «هلنا بونهام کارتر» ساخته شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید