news-background
news-background

سلبریتی‌هایی که از اسرائیل در مقابل حمله حماس حمایت کردند: از گل گدوت تا جیمی لی کورتیس و نویسنده Last of Us

بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود از اسرائیل در برابر فلسطین حمایت کردند.

سلبریتی‌هایی چون «گل گدوت»، «ناتالی پورتمن»، «مارک همیل»، «جیمی لی کورتیس»، «ایمی شومر»، «جولیا گارنر»، «الیویا مان»، «نینا دوبرو»، «سوفیا ریچی»، «اشلی تیزدیل»، «آیلا فیشر» و «جیمی الکساندر» در شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیام‌هایی از اسرائیل در مقابل حملات حماس حمایت کرده‌اند.

جنگ خونین اسرائیل و فلسطین همچنان ادامه دارد و به کشته شدن انسان‌های بیگناهی از هر دو طرف منجر شده. «جیمی لی کورتیس» بازیگر فیلم‌های «هالووین» (Halloween) و «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» (Everything Everywhere All at Once) یکی از اولین سلبریتی‌هایی بود که به این حملات واکنش نشان داد.

پس از او بازیگر «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) که دو سال در ارتش اسرائیل خدمت کرده نوشت: ««صدایشان را می‌شنوم و در را می‌کوبند. در کنار دو کودک خردسال خود هستم.» قلبم به درد آمده. برای همه دردمندان دعا می‌کنم.»

«نیل دراکمن» پدید‌آورنده سریال و بازی ویدیویی «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) نیز به زبان عبری از اسرائیل حمایت کرده است.

«کایل جنر» در اینستاگرام با انتشار یک استوری از اسرائیل حمایت کرد اما پس از آنکه با انتقاد زیادی روبرو شد آن را به سرعت حذف کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۳

اگه در جنگ جهانی دوم هیتلر جنایت کرد در حق یهودیها امروز همون کار رو نتانیاهور می کنه در حق فلسطینیها و مردم غزه. نتانیاهو یک شیطان در کالبد انسان هست. ایران رو تهدید به بمباران اتمی هم کرده

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۴

وقتی هنرمندی در زمانی که یک طرف ماجرا میکشد سکوت میکند در زمانی که طرف دیگر میکشد باید سکوت کند اگر دهان باز کند فقط برای یک جبهه دیگه نمیشه گفت طبیعیه بهش میگن نژاد پرستی و نژاد برتر پنداری

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵

اسرائیل بیگناه نداره نمیشه خونه کسیو گرفت بعد هم خودتو مظلوم بگیری تکلیف این سلبریتی ها هم معلومه وقتی اسرائیل زن و بچه میکشه لال الان که یه چک خورده زبون در آوردن

نمایش اسپویل