news-background
news-background

دل تورو از علت واگذاری صندلی کارگردانی Pacific Rim 2 می‌گوید: گفتند در چین فیلمبرداری کن

کارگردان مکزیکی می‌گوید دنباله «حاشیه اقیانوس آرام» را نگاه نکرده است.

«گی‌یرمو دل تورو» در مصاحبه جدیدی با «کلایدر» از علت واگذاری صندلی کارگردانی دنباله «حاشیه اقیانوس آرام» (Pacific Rim) گفته است. این فیلمساز مکزیکی قسمت اول فیلم با بازی «چارلی هانام»، «ادریس البا»، «چارلی دی» و «ران پرلمن» را در سال ۲۰۱۳ کارگردانی کرد.

دل تورو برای کارگردانی قسمت دوم قرارداد داشت اما نهایتاً به دلیل آماده نشدن استودیوی مطلوبش آن فیلم را نساخت.: «داشتیم آماده می‌شدیم که آن را بسازیم، نسبت به قسمت اول تفاوت داشت، اما ادامه‌ای بود برای خیلی از کارهایی که می‌خواستم بکنم. بعد اتفاقی که افتاد این بود که – یعنی دیوانه‌وار بودن زندگی به همین است نه؟ – باید بیعانه استودیوها در تورنتو را تا ساعت ۵ بعد از ظهر می‌پرداختیم وگرنه تا چندین ماه بعد آن‌ها را از دست می‌دادیم.»

او ادامه می‌دهد: «بنابراین گفتم: «فراموش نکنید که استودیوها را از دست می‌دهیم» و ساعت پنج بعد از ظهر آمد و گذشت و ما استودیوها را از دست دادیم. گفتند:‌ «می‌توانیم در چین فیلمبرداری کنیم.» اما من گفتم: «منظورتان چیست؟» [می‌خندد] «باید «شکل آب» (Shape of Water) را بسازم.»»

دل تورو برای «شکل آب» برنده اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. دنباله «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) در سال ۲۰۱۸ با کارگردانی «استیون اس. دنایت» اکران شد و دل تورو در مقام تهیه‌کننده در تولید پروژه مشارکت کرد.

دل تورو می‌گوید دنباله «طغیان» را هنوز تماشا نکرده است:‌ «فیلم آخر را نگاه نکردم چون مثل تماشای یک ویدیویی از همسر سابق است. اگر خوب به نظر برسد وحشتناک است و اگر بد باشد حتی بدتر، و بالعکس. بهتر است که ندانید. بنابراین تماشایش نکردم. فیلمنامه نهایی را خواندم، و بسیار متفاوت بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید