news-background
news-background

سریال Vikings: Valhalla با فصل سوم به پایان می‌رسد؛ بازگشت Castlevania: Nocturne برای فصل دوم

«والهالا» با فصل سوم تمام می‌شود.

نتفلیکس تأیید کرد که سریال «وایکینگ‌ها: والهالا» (Vikings: Valhalla) با فصل سوم در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. این سریال دنباله‌ای برای «وایکینگ‌ها» (Vikings) به نویسندگی «مایکل هرست» است که در شبکه هیستوری آغاز شده بود.

«وایکینگ‌ها: والهالا» بینندگان را به ۱۰۰ سال پس از وقایع سریال پربیننده «وایکینگ‌ها» می‌برد و «نبرد استمفورد بریج» در سال ۱۰۶۶ را روایت می‌کند. «جب استوارت» یکی از خالقان سریال «وایکینگ‌ها» نویسنده این اسپین‌آف است و ماجراجویی‌های بعضی از شخصیت‌های تاریخی اسکاندیناوی را به تصویر می‌کشد.

«هارالد هاردرادا» فرمانروای وایکینگ، به همراه «لیف اریکسون» مکتشف و «فریدیس اریکسدوتر»، پسر و دختر شخصیت «اریک د رد» در فصل ششم «وایکینگ‌ها» از جمله این شخصیت‌ها بودند. «سم کورلت»، «فرایدا گوستاوسن»، «لئو ساتر»، «بردلی فریگارد»، «یوهانس یوهانسن»،  «لورا برلین»، «دیوید اوکس»، «کارولاین هندرسون»، و «پالیانا مک‌اینتاش» از جمله بازیگران فصل اول «وایکینگ‌ها: والهالا» بودند.

نتفلیکس تولید فصل دوم سریال «کسلوانیا: ناکترن» (Castlevania: Nocturne) را نیز تأیید کرده است. فصل اول این انیمه ۲۸ سپتامبر پخش شده بود.

انیمیشن فانتزی بزرگسالانه «ناکترن» به نویسندگی «کلایو بردلی» اسپین‌آفی است برای «کسلوانیا» که بر اساس بازی ویدیویی محبوب کونامی ساخته شد. «ریکتر بلمانت» یکی از زادگان قبیله خون‌آشام‌کش بلمانت است که باید گروهی از شکارچیان و جادوگران ملحق شود تا از وقوع آخرالزمانی در حین «انقلاب فرانسه» جلوگیری کند. «ادوارد بلومل»، «پیکسی دیویس»، «توسو امبدو»، «ناستاسیا کینسکی»، «سیدنی جیمز هارکورت»، «زن مک‌کلارنون» و «فرانکا پوتنت» از جمله صداپیشگان سریال بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید