news-background
news-background

جیمی فالن در اولین قسمت برنامه Tonight Show پس از پایان اعتصاب نویسندگان به اتهام بدرفتاری با کارمندان واکنش نشان نداد

فالن و دیگر مجریان برنامه‌های شبانه این هفته پشت میزهای خود بازگشتند.

«جیمی فالن» در اولین اپیزود از برنامه «نمایش امشب» (The Tonight Show) پس از پایان پنج ماه اعتصاب نویسندگان، پذیرای «متیو مک‌کانهی» به عنوان مهمان بود. او دست کم به صورت مستقیم به گزارش «رولینگ استون» که او را به ایجاد فضای کاری «سمی» برای کارمندان برنامه متهم می‌کرد واکنش نشان نداد.

او در این برنامه گفت: «خدای من دلم برای شما تنگ شده بود! پنج ماه تعطیل بودیم و حالا برگشته‌ایم! برای حضور در اینجا هیجان‌زده‌ام. بیش از آن مردی که تئاتر «بیتل‌جوس» (Beetlejuice) را با «لورن بوبرت» [نماینده آمریکایی] می‌دید خوشحالم.»

فالن سپس با لحن جدی‌تر نادری در برنامه‌اش گفت: «وقت خیلی زیادی داشتم، پنج ماه، وقت زیادی بود برای فکر کردن، می‌دانید؟ و بالأخره متوجه شدم که باید قدردان این برنامه باشم. واقعاً دوستش دارم.»

کمدین ادامه داد: «واقعاً این کار را دوست دارم، از آن لذت می‌برم. شوخی کردن را دوست دارم، مصاحبه با آدم‌ها را دوست دارم، خنداندن شما را دوست دارم. خوش‌شانس هستم که این برنامه را دارم، و می‌خواهم از همه شما به خاطر حمایت‌ها و انتخاب من برای بودن در اتاق خوابتان در انتهای شب سپاسگزاری کنم.»

فالن هنوز به صورت رسمی به اتهامات واکنش نشان نداده اما «ورایتی» گزارش داده است که او پس از متهم شدن در پلتفرم «زوم» از کارمندانش عذرخواهی کرده است. یکی از کارمندان سابق فالن می‌گوید: «هیچ‌کس به جیمی «نه» نمی‌گفت. همه با احتیاط قدم برمی‌داشتند، به ویژه شورانرها. هرگز نمی‌دانستید با کدام جیمی روبرو خواهید شد و چه زمانی می‌خواهد اوقات تلخی کند. ببینید چند شورانر به سرعت از برنامه خارج شده‌اند. می‌دانیم که زیاد دوام نداشتند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲

اور ریتد. نایت شوی کاملا تجاری و عافیت جو در حد کاردشینز تا جایی که همه اجرا کنندگان نایت شو ها از ورود به روسیه منع شده‌اند بجز فلون.

نمایش اسپویل