news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم Priscilla: گوشه چشمی به زندگی الویس و پریسیلا بدون ترانه و آواز

در فیلم «پریسیلا» ترانه‌های الویس شنیده نخواهد شد.

استودیوی ای-۲۴ تریلر رسمی فیلم «پریسیلا» (Priscilla) به کارگردانی «سوفیا کاپولا» را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. «پریسیلا» دومین فیلمی است که در دو سال اخیر درباره «الویس پرسلی» و رابطه او با «پریسیلا پرسلی» ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان «پریسیلا» آمده است: «وقتی پریسیلا بولیو نوجوان در یک مهمانی با الویس پرسلی ملاقات می‌کند، مردی که یک فوق‌ستاره راک-اند-رول است به فردی بدل می‌شود که در لحظات خصوصی غیرقابل‌پیش‌بینی است: دلبری شوق‌انگیز، یاری در تنهایی، و دوستی نجیب. در این پرتره دقیق از عشق، خیال و شهرت، سوفیا کاپولا از نگاه پریسیلا جنبه‌های دیده‌نشده اسطوره آمریکایی را در الویس و اظهار عشق پریسیلا و ازدواجی آشفته را روایت می‌کند، از یک پایگاه نظامی در آلمان تا ملک رؤیایی‌اش در گرین‌لند.»

«سوفیا کاپولا» از کتاب خاطرات «من و الویس» (Elvis and Me) نوشته «پریسیلا پرسلی» اقتباس کرده و «کیلی اسپینی» بازیگر سریال «مرد از ایست‌تون» (Mare of Easttown) را برای نقش پریسیلا و «جیکوب الوردی» بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) را برای نقش «الویس پرسلی» برگزیده است. این فیلم در جشنواره ونیز هشت دقیقه تشویق شد و از «راتن تومیتوز» در آن مقطع امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرد. «رین مونرو بولاند»، «امیلی میچل»، «داگمارا دومینتسیک»، «رودریگو فرناندز استال»، و «لوک هامفری» دیگر بازیگران فیلم کاپولا خواهند بود.

«پریسیلا پرسلی» در کنفرانس مطبوعاتی فیلم در جشنواره ونیز از فیلم کاپولا ستایش کرد در حالی که احساساتی شده بود: «بسیار سخت است که بنشینی و فیلمی درباره زندگی خودت و عشق زندگی‌ات تماشا کنی. سوفیا شگفت‌انگیز کار کرده.»

کاپولا در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» فاش کرده است که بودجه «پریسیلا» به حدی اندک بوده که برای جمع‌آوری هزینه یک روز فیلمبرداری بیشتر به فکر برگزاری بازی پیکل‌بال با الوردی افتاده است: «او می‌تواند پیکل‌بال بازی کند. بودجه ما همیشه محدود و اندک بود، و من فکر کردم: «می‌توانم برای جمع‌آوری پول با جیکوب پیکل‌بال بازی کنم یا نه.» این کار را نکردیم اما او شکایتی نداشت. مخالفت نکرد هرچند مشتاق نبود. فکر می‌کنم پیوندی با این ورزش دارد مثل مادران اهل مالیبو.»

این کارگردان پیش‌تر در مصاحبه با مجله «دبلیو» فاش کرده بود که «کیرستن دانست» بازیگر فیلم «ماری آنتوانت» (Marie Antoinette) او «کیلی اسپینی» را برای نقش پریسیلا پیشنهاد کرده است. دانست و اسپینی در فیلم «جنگ داخلی» (Civil War) استودیوی ای-۲۴ به کارگردانی «الکس گارلند» همکاری کرده‌اند. کاپولا می‌گوید: «کریستن برای من مثل یک خواهر است، و وقتی کیلی را پیشنهاد کرد، به حرفش گوش دادم.»

کاپولا در مصاحبه دیگری با «هالیوود ریپورتر» توضیح داده بود که چرا در این فیلم ترانه‌های الویس شنیده نمی‌شود: «[نمایندگان الویس] پروژه‌هایی که برخاسته از خودشان نباشد را دوست ندارند، و از برندشان محافظت می‌کنند. اما این اتفاق باعث شد خلاق‌تر باشیم.»

«پریسیلا» ۳ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید