news-background
news-background

در بازسازی Bambi صحنه مرگ مادر به خاطر «حساسیت‌های» نسل جدید حذف می‌شود

صحنه مرگ شخصیت مادر بامبی ممکن است در بازسازی لایو-اکشن حذف شود.

فیلم انیمیشن کلاسیک «بامبی» (Bambi) در سال ۱۹۴۲ اکران شد و با صحنه مرگ مادر دل‌های زیادی را شکست. اما «لیندزی اندرسون بیر» نویسنده بازسازی این فیلم که سال گذشته از پروژه جدا شد در مصاحبه با «کلایدر» می‌گوید این صحنه کلیدی ممکن است حذف شود. بازسازی «بامبی» از سال ۲۰۲۰ در دست ساخت است و «سارا پولی» قرار است آن را کارگردانی کند.

بیر می‌گوید: «نمی‌خواهم داستان را اسپویل کنم، اما این تصور وجود دارد که بعضی از کودکان و والدین این نسل به صحنه مرگ مادر حساسیت بیشتری نسبت به گذشته نشان می‌دهند. و به نظر من این یکی از دلایلی است که فیلم را به فرزندانشان نشان نداده‌اند.»

بیر اضافه می‌کند که صحنه تیر خوردن و کشته شدن مادر بامبی امروز پذیرفته نمی‌شود: «فکر می‌کنم راهی برای به‌روزرسانی «بامبی» وجود دارد و برداشت ما از آن... نگاه جامع‌تری ارائه داد. و به نظر من بازسازی آن برای کودکان امروز به شکلی که شاید بتوانند کمی بیشتر آن را درک کنند در خدمت نسخه اصلی باشد.»

«نوآ هارپستر» و «میکا فیتسرمن-بلو» نویسندگان بازسازی «بامبی» خواهند بود و محتمل است که به فرمان دیزنی کشته شدن مادر «بامبی» توسط شکارچیان را حذف کنند. این فیلم در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

دیزنی اخیراً در بازسازی لایو-اکشن «سفید برفی» (Snow White) هفت کوتوله را با شخصیت‌های متنوعی جایگزین کرده است. اما «جان فاورو» در بازسازی «شیر شاه» (Lion King) صحنه مرگ شخصیت موسافا را حذف نکرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۳۹

دارن بچه هاشونو خیلی لوس و نازپرورده بارمیارن حالا بیا اینجا دوران کودکی ما و بچه هامونو ببین!

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۵

بچه‌ها رو با مفاهیمی مثل مرگ، به‌ویژه مرگ نزدیکان، آشنا نکنیم تا وقتی در واقعیت چنین اتفاقاتی می‌افته بیشتر پدرشون دربیاد!

نمایش اسپویل