news-background
news-background

فصل پانزدهم SpongeBob SquarePants ساخته می‌شود

تولید فصل پانزدم «باب اسفنجی» تأیید شد.

شبکه نیکلودین تولید فصل پانزدهم سریال انیمیشن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» (SpongeBob SquarePants) در قالب ۲۶ اپیزود را تأیید کرد. فصل اول تا دوازدهم این سریال در حال حاضر از پارامونت+ پخش شده است.

این سریال از سال ۱۹۹۹ با صداپیشگی «تام کنی» در نقش «باب اسفنجی» در حال پخش است و با فصل پانزدهم به رکورد ۳۴۵ اپیزود خواهد رسید. «بیل فیجرباک» در نقش «پاتریک ستاره دریایی»، «راجر آلبرت بومپاس» در نقش «اختاپوس»، «کلنسی براون» در نقش «آقای خرچنگ»، «کارولین لارنس» در نقش «سندی چیکس» و «مستر لارنس» در نقش «پلانکتون» دیگر صداپیشگان سریال بوده‌اند.

«استیون هیلنبرگ» پدید‌آورنده «باب اسفنجی» بود که در سال ۲۰۱۹ و در ۵۷ سالگی درگذشت. او با نسخه فیلم «باب اسفنجی» که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد با سریال خداحافظی کرد و تصمیم گرفت آینده‌ی دنیای سریال را در دستان دیگر نویسندگان قرار دهد.

دنیای «باب اسفنجی» با چند فیلم از جمله «فیلم باب اسفنجی» که در سال ۲۰۰۴ اکران شد و ۱۴۰ میلیون دلار بلیت‌فروشی کرد، «فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب» (The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water) که در سال ۲۰۱۵ حدود ۳۲۵ میلیون دلار فروخت و و «فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» (The SpongeBob Movie: Sponge on the Run) که در سال ۲۰۲۰ اکران شد گسترش پیدا کرده است. علاوه بر این سریال اسپین‌آف «کمپ کورال: باب اسفنحی و کودکی» (Kamp Koral: SpongeBob’s Under Years) از نیکلودین در سال ۲۰۲۱ پخش شد.

نیکلودین انیمیشن و پارامونت پاییز سال گذشته اعلام کردند که قسمت چهارم «باب اسفنجی شلوار مکعبی» (SpongeBob Squarepants 4) در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید