news-background
news-background

اولین فیلم لایو-اکشن X-Men «دنیای سینمایی مارول» در دست ساخت است

مدیران استودیوی مارول به زودی با نویسندگان مذاکره می‌کنند.

با پایان اعتصاب اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA)، استودیوها اولین گام‌ها برای تولید پروژه‌های جدید را برداشته‌اند. «ددلاین» گزارش داده است که استودیوی مارول اولین فیلم لایو-اکشن «مردان-ایکس» (X-Men) در «دنیای سینمایی مارول» را در دست ساخت دارد و به زودی با نویسندگان ملاقات می‌کند. در این گزارش آمده است که مارول عجله‌ای برای تولید این پروژه ندارد و تاریخ اکرانش را تعیین نکرده اما انتظار می‌رود که فیلم در سال ۲۰۲۴ ساخته شود.

هواداران مارول پس از ادغام دیزنی و فاکس در سال ۲۰۱۹ منتظر چراغ سبز گرفتن چنین پروژه‌ای بودند. فاکس هفت فیلم و یک اسپین‌آف پرفروش برای این چندگانه تولید کرد اما پس از ناکامی «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) در سال ۲۰۱۹، فیلم بلند دیگری ساخته نشد.

«کوین فایگی» و همکارانش در استودیوی مارول سفارش ساخت سریال انیمیشن «مردان-ایکس ۹۷» (X-Men ’97) را صادر کرده‌اند. این سریال قرار است اوایل سال ۲۰۲۴ از دیزنی+ پخش شود. مارول در چند فیلم و سریال به شکل‌های مختلف از جمله صحنه‌های پایانی سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) وعده فیلم جداگانه «مردان-ایکس» را داده است. فیلم «ددپول ۳» (Deadpool 3) از سوی دیگر پیش از اعتصاب بازیگران در بریتالیا با «هیو جکمن» در حال فیلمبرداری بود.

نویسندگان بسیاری با پایان اعتصاب نوشتن را آغاز کرده‌اند اما اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) مانع دیگری برای پیشرفت پروژه‌هاست. هفته پیش گزارش شد که استودیوها دوشنبه آینده با اتحادیه بازیگران مذاکره خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید