news-background
news-background

اولین تریلر فصل هفتم سریال Rick and Morty با صداپیشگان جدید

سریال «ریک و مورتی» در ماه اکتبر پخش خواهد شد.

تریلر فصل هفتم سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (Rick and Morty) با صداپیشگان جدیدی که با «جاستین رویلند» جانشین شده‌اند رونمایی شد. رویلند پس از متهم شدن به خشونت خانگی و رفتارهای زننده دیگر از سریال اخراج شد.

شبکه ادالت سوییم در اقدامی غیرمرسوم هویت دو صداپیشه جدید شخصیت‌های ریک و مورتی را فاش نکرده است. در بیانیه این شبکه آمده است: «می‌خواهیم سریال جایگاه خودش را داشته باشد. به قدرت این فصل و صداپیشگان جدید باور داریم و می‌خواهیم تجربه دیدن سریال برای هواداران حفظ شود.»

«جاستین رویلند» پس از «ریک و مورتی» از سریال «مخالفان خورشیدی» (Solar Opposites) و «مرد کوالایی» (Koala Man) با صداپیشگی «هیو جکمن» نیز اخراج شده بود. ادالت سوییم «دن استیونز» را در سریال «مخالفان خورشیدی» جانشین رویلند کرده است.

«ان‌بی‌سی نیوز» ماه گذشته ادعا کرد که نویسنده و صداپیشه ۴۳ ساله اخراجی از شهرت خود برای اغفال هواداران جوان سریال که برخی از آن‌ها حتی زیر سن قانونی بوده‌اند استفاده کرده است. در آن گزارش آمده بود که است که رویلند همیشه به یک روش به افراد نزدیک شده و ابتدا پس از مطرح کردن نام «ریک و مورتی» سن و گرایش جنسی آن‌ها را پرسیده است.

«ریک و مورتی» با فصل ششم در مراسم امی آینده که در ماه ژانویه برگزار می‌شود برای سومین جایزه امی رقابت می‌کند.

فصل هفتم «ریک و مورتی» یکشنبه، ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۲) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۵

What in the god\ s green earth is this shit

نمایش اسپویل