news-background
news-background

تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family

فصل دوم «جاسوس و خانواده» در ماه اکتبر پخش خواهد شد.

اولین تریلر فصل دوم انیمه «جاسوس و خانواده» (Spy x Family) رونمایی شد. اپیزودهای جدید فصل دوم در ماه اکتبر پخش خواهند شد. تریلر فصل دوم وعده ماجراجویی‌های خونین‌تر و خشونت‌آمیز شخصیت «یور» را می‌دهد.

این انیمه اقتباسی است از مانگایی به همین نام که فصل اول آن با استقبال گسترده‌ای روبرو شد تا تولید یک فیلم نیز برای اکران در سینما به تأیید برسد. «کازوهیرو فوروهاشی» کارگردان و نویسنده سریال در فصل اول بود در حالی که «ایچیرو اوکوچی» نویسنده فصل است.

داستان این انیمه درباره جاسوسی به نام «لوید فورجر» یا «سپیده‌دم» که باید خودش را به شکل یک روان‌پزشک نشان دهد تا بتواند از یک شخصیت سیاسی به نام «دانان دزموند» اطلاعاتی به دست بیاورد. همسر او «یور» یک آدمکش ملقب به «پرنسس تیغ‌دار» است و دخترش «آنیا» توانایی تله‌پاتی دارد.

فصل اول «جاسوس و خانواده» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد در دو بخش و ۲۵ اپیزود به تولید رسید و تا اواخر دسامبر سال گذشته از «شبکه توکیو» پخش شد. در دوبله انگلیسی این انیمه «الکس اورگان»، «مگان شیپمن»، «ناتالی ون سیستین»، «تایلر واکر»، «آنتونی بولینگ»، «استفانی یانگ»، «دنی چیمبرز»، «دالاس رید»، «بری یاندل»، و «لیندزی سایدل» صداپیشگی کردند.

این انیمه تاکنون برنده جوایز بسیاری از جمله بهترین سریال جدید و بهترین کمدی از جوایز انیمه «کرانچی‌رول» شده است.

فصل دوم «جاسوس و خانواده» ۸ اکتبر در ژاپن پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید