news-background
news-background

جک گلیسون بازیگر Game of Thrones در فصل چهارم Sex Education

گلیسون در فصل چهارم «آموزش جنسی» نقش‌آفرینی کرده است.

در فصل چهارم و پایانی «آموزش جنسی» (Sex Education) بازیگرانی چون «دن لوی» نقش‌های کوتاهی بازی کرده‌اند اما «جک گلیسون» ستاره «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) بازیگر دیگری است که در آخرین اپیزودهای این مجموعه تلویزیونی نوجوانانه نقش‌آفرینی کوتاهی داشته است.

بازیگر نقش «جافری باراتیون» در «بازی تاج‌وتخت» در فصل چهارم «آموزش جنسی» نقش «داجی مو»، دوست شان و برادر «میو وایلی» با بازی «اما مکی» را ایفا کرده است.

ظاهر متفاوت این بازیگر ایرلندی ۳۱ ساله نسبت به «شاه جافری اول» واکنش بینندگان سریال نتفلیکس را برانگیخته است. یکی از بینندگان در توییتر می‌نویسد: «به سرم زده یا داجی مو همان جافری از «بازی تاج‌وتخت» است؟»

گلیسون پس از خروج از سریال «بازی تاج‌وتخت» در صحنه‌هایی به یادماندنی، در پروژه‌های زیادی مقابل دوربین نرفته است. او که در یک نظرسنجی یکی از منفورترین شخصیت‌های تاریخ تلویزیون نامیده شده بود، در سال ۲۰۱۴ به «اینترتینمنت ویکلی» گفت: «وقتی برای امرار معاش کاری می‌کنید، رابطه شما با آن تغییر می‌کند. از بازیگری متنفر نشده‌ام، فقط نمی‌خواهم بازیگر باشم.»

او در مصاحبه با یونیورستی کالج دوبلین گفته بود مانند گذشته از بازیگری لذت نمی‌برد: «وقتی هشت ساله بودم بازیگری را شروع کردم و خیلی خیلی دوستش داشتم. فقط می‌خواستم در بزرگسالی بازیگر باشم. بنا به دلایلی، وقتی «بازی تاج‌وتخت» را شروع کردم تبدیل شد به چیزی ماشینی که کمتر به آن علاقه داشتم.»

گلیسون به زودی با سریال «پنج بلندآوازه» (The Famous Five) بی‌بی‌سی به کارگردانی «نیکلاس ویندینگ رفن» به تلویزیون بازمی‌گردد. علاوه بر این او قرار است در یک فیلم تریلر ایرلندی به نام «در سرزمین قدیسان و گناهکاران» (In the Land of Saints and Sinners) مقابل «لیام نیسون» و «کری کاندن» نقش‌آفرینی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید