news-background
news-background

کریس راک پس از سیلی ویل اسمیت در اسکار با دخترانش به جلسات مشاوره رفته است

سیلی «ویل اسمیت» برای راک و دخترانش لحظات تلخی به وجود آورده است.

«لزلی جونز» بازیگر و کمدین آمریکایی در مصاحبه با «پیپل» ادعا کرده است که دوست قدیمی‌اش «کریس راک» پس از سیلی «ویل اسمیت» در مراسم اهدای جوایز آکادمی سال ۲۰۲۲ (Academy Awards 2022) با دخترانش به جلسات مشاوره مراجعه کرده است.

جونز می‌گوید: «آن اتفاق مزخرف تحقیرآمیز بود. واقعاً روی او تأثیر گذاشت. مردم باید درک کنند که دخترانش و والدین آن سیلی را دیدند. باید با دخترانش به جلسات مشاوره می‌رفت.»

جونز اضافه می‌کند که سیلی اسکار او را به‌شدت خشمگین کرده است: «نمی‌دانید که نزدیک بود سوار ماشین شوم و خودم را به آن‌جا برسانم. به دلایل مختلف به‌شدت عصبانی بودم... کریس راک یک شوخی لعنتی کرد. ویل [اسمیت] را هم می‌شناسم... فکر کردم که چرا نتوانست آن شوخی را هضم کند؟ این مراسم اسکار است. همه دنیا می‌بینند.»

راک در آن مراسم روی صحنه آمده بود تا برنده اسکار بهترین مستند را معرفی کند اما پیش از اعلام برنده با سر طاس «جیدا پینکنت اسمیت» شوخی کرد که با بیماری آلوپسی دست به گریبان است. اسمیت در واکنش به این شوخی روی صحنه رفت و سیلی محکمی به صورت راک زد. او پس از آنکه شنید راک سعی دارد توضیح دهد این فقط یک شوخی با شخصیت «جی‌آی جین» بوده، مقابل دوربین‌ها فریاد زد: «با دهان کثیفت اسم همسر من را نیاور.»

اسمیت پس از این اتفاق برای دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد برای «شاه ریچارد» (King Richard) دوباره روی صحنه بازگشت اما عذرخواهی نکرد و با چشمان گریان توضیح داد که از کنایه‌ها خسته شده است. آکادمی با این حال اسمیت را به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با اسکار محروم کرد.

«شان پن» هفته پیش ادعا کرد که اگر آکادمی در آن مراسم از «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دعوت کرده بود اسمیت چنین عملی مرتکب نمی‌شد: «ویل اسمیت را نمی‌شناسم. فقط یک بار او را ملاقات کرده‌ام. به نظر مرد خوبی می‌آمد. در فیلم «شاه ریچارد» خیلی خوب بازی کرده. بنابراین چرا با این عمل احمقانه روی خودت و دیگران آب دهان انداختی؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید