news-background
news-background

همکاری دوباره رناته رینسوه با یواکیم تری‌یر در Sentimental Value

بازیگر و کارگردان «بدترین آدم دنیا» در فیلم دیگری همکاری می‌کنند.

«یواکیم تری‌یر» کارگردان «بدترین آدم دنیا» (The Worst Person in the World) در فیلم «ارزش احساسی» (Sentimental Value) همکاری دیگری با «رناته رینسوه» خواهد داشت. رینسوه برای «بدترین آدم دنیا» در جشنواره فیلم ونیز سال ۲۰۲۱ برنده جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. آن فیلم نامزد اسکار بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی نیز بود.

«ارزش احساسی» داستانی درباره یک بازیگر به نام نورا با بازی رینسوه و خواهرش اگنس روایت می‌کند که هر دو سوگوار مادر خودند. در همین حین، پدرشان که پیش از این فیلمساز موفقی بوده پس از مدت‌ها با فیلمنامه‌ای به زندگی آن‌ها وارد می‌شود و نقش اصلی را به نورا پیشنهاد می‌کند. نورا این پیشنهاد را نمی‌پذیرد اما پدر در فرانسه با یک ستاره هالیوودی آشنا می‌شود.

فیلم جدید تری‌یر از ماه اوت در نروژ، فرانسه و آلمان فیلمبرداری خواهد شد. تری‌یر فیلمنامه این فیلم را با همکاری «اسکیل ووت» نویسنده «بدترین آدم دنیا» به نگارش درآورده است.

رینسوه علاوه بر این فیلم در «یک مرد متفاوت» (A Different Man) با «سباستین استن» و در «پایانی دیگر» (Another End) با «گائل گارسیا برنال» و «برنیس بژو» همکاری کرده است. پروژه دیگر او «» (The Governesses) با «لیلی رز دپ» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید