news-background
news-background

حسن منهاج می‌گوید دروغ‌هایش در استند-آپ‌ها ریشه در «حقایق عاطفی» دارند

منهاج به دروغ‌پردازی در استند-آپ‌هایش اعتراف کرده است.

«حسن منهاج» کمدین آمریکایی هندی تبار اعتراف کرده است که در برخی از اجراهای استند-آپ خود، از جمله «دلقک شاه» (The King’s Jester) اغراق می‌کند.

این کمدین ۳۷ ساله در بخشی از این استند-آپ برای مخاطبین ماجرایی روایت می‌کند درباره نامه‌ای که حاوی پودر سفیدی بوده است. کمدین می‌گوید پس از باز کردن نامه این پودر که تصور کرده یکی از موارد «حملات سیاه‌زخم» است روی دخترش می‌ریزد و پس از مراجعه به بیمارستان متوجه می‌شوند که این ماده سیاه‌زخم نبوده است.

منهاج به یاد می‌آورد که آن شب همسرش به او می‌گوید: «باید هرچه می‌خواهی روی صحنه بگویی، و پیامدهایش را می‌پذیریم. برای من مهم نیست اگر مجله «تایم» تو را «اینفلوئنسر» می‌نامد یا نه. اگر یک بار دیگر بچه‌های من را به خطر بیندازی، در یک چشم به هم زدن ترکت می‌کنم.»»

کمدین در مصاحبه جدیدی با «نیویورکر» اعتراف می‌کند که دخترش هرگز در معرض این پودر خطرناک قرار نگرفته و بستری نشده است: «هر ماجرایی به شیوه خودم در حقیقت ریشه دارد. کمدی «آرنولد پالمر» من ۷۰ درصد حقیقت عاطفی است – اتفاق افتاده – و ۳۰ درصد مبالغه، اغراق و تخیل است.»

او می‌گوید نامه‌ای حاوی پودر سفید دریافت کرده اما او به همسرش گفته است: «چه می‌شد اگر این سیاه‌زخم می‌بود؟» او اضافه می‌کند: «به نظر من [مخاطب] برای یک تجربه پرفراز و نشیب عاطفی می‌آید... خطاب به کسانی که می‌گویند: «رفیق، این اتفاق برای واقعیت داشتن زیادی دیوانه‌وار بوده» می‌گویم برای من اهمیتی ندارد چون بله، بله لعنتی – هدف همین است.»

منهاج در مصاحبه با «ورایتی» اضافه می‌کند: «همه داستان‌های من در استند-آپ‌ها بر اساس اتفاقاتی است که برای من پیش آمده‌اند. بله، به خاطر نژادم در مراسم رقص دبیرستان پذیرفته نشدم. بله، یک نامه با پودر سفید به آپارتمان من ارسال شد که تقریباً به دخترم آسیب رساند. بله، در سال‌های جنگ علیه تروریسم با مأموران اجرای قانون درگیر شدم. بله، برای اینکه بتوانیم باردار شویم جراحی واریکوسل داشتم. بله، «جرد کوشنر» را جلوی رویش تمسخر کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید