news-background
news-background

جرد لتو: از بچگی به مواد مخدر علاقه داشتم

لتو می‌گوید همیشه به مصرف مواد مخدر «علاقه‌» داشته است.

«جرد لتو» می‌گوید از سنین جوانی به مواد مخدر «علاقه» داشته است. بازیگر «موربیوس» (Morbius) در مصاحبه با «زین لو» به یاد آورده است که مواد اعتیاد‌آور «همیشه» یکی از علایق بوده‌اند و در محیطی رشد کرده که استفاده از مواد عملی عادی بوده است.

این بازیگر ۵۱ ساله به یاد می‌آورد: «در محیطی بزرگ شدم که مواد در دسترس بود. منظورم این است که در سن خیلی خیلی کم می‌دانستم ماریجوانا چه بویی دارد.»

او توضیح می‌دهد: «به یاد می‌آورم که در کودکی و شاید در سن خیلی کم، نمی‌دانم کلاس چهارم یا همین حدود از درخت و چنین چیزهایی بالا می‌رفتم و به بچه‌های دیگر می‌گفتم: «یک نفر آنجا علف می‌کشد.» می‌گفتند: «منظورت چیست؟ علف می‌کشد؟» نمی‌دانستند مواد را نمی‌شناختند. اما برای ما خیلی عادی بود.»

لتو در ادامه می‌گوید کنجکاوی او باعث شده به خطر کردن بیشتر تمایل پیدا کند: «هرگز برای هیچ‌یک از آن چیزها به من «نه» نگفتند. همیشه به آن علاقه داشتم. همیشه به مواد علاقه داشتم، همیشه به یک تجربه علاقه داشتم. همیشه به کمی خطر کردن علاقه داشتم.»

لتو دسامبر سال ۱۹۷۱ در بوژر سیتی لوئیزیانا متولد شد. پدر او کنستانس یکی از اعضای «جنبش هیپی» بود و پسرش را به ورود به عرصه هنر تشویق کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید