news-background
news-background

تریلر فیلم Pet Sematary: Bloodlines با بازی دیوید دوکاونی

اولین تریلر پیش‌درآمد «غبرستان حیوانات» منتشر شد.

پارامونت+ اولین تریلر فیلم «غبرستان حیوانات: دودمان» (Pet Sematary: Bloodlines) با بازی ««دیوید دوکاونی» را رونمایی کرد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته «استیون کینگ» ساخته شده و پیش‌درآمدی است برای فیلمی که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ قرار داده شده و «جاد کراندال» جوان را دنبال می‌کند وقتی که قبرستانی محلی را کشف می‌کند و متوجه می‌شود که همه موجودات مرده در آن می‌توانند زنده شوند.

دیگر بازیگران فیلم «جکسون وایت»، «فورست گودلاک»، «جک مولهرن»، «هنری توماس»، «ناتالی آلین لیند»، «ایزابلا استار لوبلانک»، «پم گریر» و «سامانتا متیس» خواهند بود. نویسندگی و کارگردانی فیلم به «لیندزی اندرسون بیر» سپرده شده که این فیلم را ژوئن سال ۲۰۲۱ در مونترال فیلمبرداری کرد.

فیلم «غبرستان حیوانات» با بودجه ۲۱ میلیون دلاری تولید شده بود و در سراسر دنیا ۱۱۳.۱ میلیون دلار فروخت. آن فیلم با بازی «جیسون کلارک»، «ایمی سایمتس»، «جان لیتگو» و «الیسا بروک لوین» بر اساس ۲۷۹ نقد امتیاز ۵۷ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد و مخاطبین به آن نمره C+ دادند.

این فیلم اولین بار سپتامبر امسال در جشنواره فنتستیک فست اکران می‌شود و ۶ اکتبر از پارامونت+ در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید