news-background
news-background

استیون اسپیلبرگ و همسرش ۱.۵ میلیون دلار به اعتصابات هالیوود کمک مالی کردند

اسپیلبرگ و همسرش ۱.۵ میلیون دلار به اعتصاب نویسندگان و بازیگران کمک مالی کرده‌اند.

«استیون اسپیلبرگ» و همسرش «کیت کپشا» ۱.۵ میلیون دلار اتحادیه بازیگران و نویسندگان هالیوود که از چند ماه پیش اعتصاب کرده‌اند حمایت مالی کردند.

این کمک مالی از زمان شروع اعتصاب اتحادیه نویسندگان (WGA) در ماه مه اهدا شده و میان «صندوق جامعه سرگرمی» و «بنیاد اتحادیه بازیگران» تقسیم شده است. این دو تشکیلات از زمان شروع اعتصاب به تأمین هزینه معیشت هنرمندان یاری می‌رسانند. «صندوق جامعه سرگرمی» تا ۸ سپتامبر بیش از ۶.۵ میلیون دلار به عوامل ۳۱۰۰ فیلم و سریال کمک مالی کرده است.

کارگردان «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) و «برخورد نزدیک از نوع سوم» (Close Encounters of the Third Kind) و کپشا تنها فیلمسازانی نیستند که به این بنیادها کمک مالی می‌کنند. پیش‌تر گزارش شده بود که «سث مک‌فارلین» نویسنده و صداپیشه «مرد خانواده» (Family Guy)، «شاندا رایمز» تهیه‌کننده «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy)، «جرج کلونی» و همسرش «امل کلونی»، «مت دیمون»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «هیو جکمن»، «دووین جانسو»»، «نیکول کیدمن»، «جنیفر لوپز»، «بن افلک»، «رایان رینولدز»، «بلیک لایولی»، «آرنولد شوارتزنگر»، «جولیا رابرتس»، «مریل استریپ» و «اپرا وینفری» از اعتصاب با کمک مالی حمایت کرده‌اند.

اعتصاب نویسندگان به روز صد و سی و سوم و اعتصاب بازیگران به روز شصتم رسیده اما تهیه‌کنندگان و پلتفرم‌های استریم (AMPTP) همچنان حاضر به بازگشت به میز مذاکره برای پرداخت دستمزد منصفانه به هنرمندان و برطرف کردن نگرانی‌های آن‌ها درباره هوش مصنوعی نیستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید