news-background
news-background

فیلم The Little Mermaid در دیزنی+ ۱۶ میلیون بیننده داشت

«پری دریایی کوچولو» در دیزنی+ ۱۶ میلیون بیننده داشته است.

بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) در پلتفرم استریم دیزنی+ پربیننده بوده است. دیزنی می‌گوید این فیلم با بازی «هالی بیلی» در نقش «شاهدخت آریل» در پنج روز اول ۱۶ میلیون بیننده داشته و بالاتر از «شعبده‌بازی ۲» (Hocus Pocus 2) قرار گرفته است. دیزنی برای محاسبه بینندگان مانند نتفلیکس زمان استریم شده را بر مدت عناوین تقسیم می‌کند. «پری دریایی کوچولو» در افتتاحیه داخلی ۱۱۸.۶ میلیون دلار فروخت.

دیزنی اخیراً برای به اشتراک گذاشتن آمار بینندگان محتوا در دیزنی+ موافقت کرده است. در ماه اوت گزارش شد که قسمت اول سریال «آسوکا» (Ahsoka) ۱۴ میلیون بیننده در هفته اول داشته و به رتبه اول پلتفرم رسیده است.

اعتراض به تغییر نژاد «آریل» سپتامبر سال گذشته با پخش اولین تریلر فیلم که پس از یک هفته ۲.۵ میلیون دیسلایک دریافت کرد به اوج رسید. اما فیلم در گیشه عملکرد متوسطی داشت و در پایان اکران ۵۶۹.۵ میلیون دلار فروش کرد در حالی که امتیاز آن در «راتن تومیتوز» به ۶۷ درصد رسید. دیزنی در سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود که این فیلم را بر اساس داستان کلاسیک «هانس کریستین اندرسو»ن تولید می‌کند. «پری دریایی کوچولو» ۲۵ ژوئیه در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شده و نسخه بلو-ری و دی‌وی‌دی آن ۱۹ سپتامبر منتشر می‌شود.

«آکوافینا» در نقش «اسکاتل»، «خاویر باردم» در نقش «شاه تریتون»، «ملیسا مک‌کارتی» نقش «ارسلا»، «جیکوب ترمبلی» در نقش «فلوندر» و «جونا هاور-کینگ» در نقش «پرنس اریک» دیگر بازیگران این بازسازی به کارگردانی «راب مارشال» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید