news-background
news-background

پابلو لارائین می‌گوید اعتصاب بازیگران تأثیری روی فیلمبرداری Maria با بازی انجلینا جولی ندارد

فیلم مستقل «ماریا» با بازی «انجلینا جولی» در حین اعتصابات هالیوود فیلمبرداری خواهد شد.

«پابلو لارائین» در مصاحبه جدیدی با «ددلاین» تأیید کرده است که اعتصابات هالیوود تأثیری روی فیلمبرداری فیلم بیوگرافی «ماریا کالاس» (Maria) اسطوره اپرا با بازی «انجلینا جولی» نخواهد داشت. «هالیوود ریپورتر» پیش‌تر گزارش داده بود که فیلمبرداری این پروژه از اکتبر امسال آغاز می‌شود و تا دسامبر ادامه پیدا می‌کند.

لارائین که امسال فیلم «ال کنده» (El Conde) را در جشنواره ونیز داشته می‌گوید: «هیچ‌یک از استودیوها سرمایه ما را تأمین نکرده‌اند. یک فیلم کاملاً و تماماً مستقل است. در اروپا فیلمبرداری می‌شود. بنابراین مشکلی نخواهیم داشت. یکی از فیلم‌هایی خواهیم بود که اتحادیه بازیگران مجوز فیلمبرداری آن را صادر می‌کند.»

کالاس علاوه بر اینکه یکی از برجسته‌ترین هویت‌های اپرای قرن بیستم بود، رابطه پیچیده‌ای با «رناتا تبالدی» خواننده ایتالیایی اپرا داشت. این خواننده یونانی-آمریکایی در سراسر عمر با نزدیک-بینی نیز در نبرد بود و در دهه ۱۹۵۰ کاهش وزن معروفی داشت.

«استیون نایت» نویسنده «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) که در فیلم‌های «اسپنسر» (Spencer) و «جکی» (Jackie) با لارائین همکاری کرده فیلمنامه «ماریا» را می‌نویسد. «کریستن استوارت» و «ناتالی پورتمن» برای بازی در «اسپنسر» و «جکی» نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول شدند. «ماریا» می‌تواند پایان‌بخش یک سه‌گانه بیوگرافی باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید