news-background
news-background

تیزر Monsieur Spade: کلایو اوون در تازه‌ترین سریال خالق The Queen's Gambit

اولین تیزر سریال «موسیو اسپید» منتشر شد.

شبکه ای‌ام‌سی اولین تیزر سریال درام جنایی «موسیو اسپید» (Monsieur Spade) با بازی «کلایو اوون» را رونمایی کرد. «اسکات فرانک» خالق «گامبی وزیر» (The Queen’s Gambit) نویسنده و تهیه‌کننده سریال به همراه «تام فانتانا» خواهد بود. این سریال شش اپیزودی که اوایل سال ۲۰۲۴ از ای‌ام‌سی و ای‌ام‌سی+ پخش خواهد شد محصول کانال پلوس فرانسه و فیلم‌نیشین اینترتینمنت است.

داستان «موسیو اسپید» که بر اساس رمان «شاهین مالت» (The Maltese Falcon) «دشیل همت» ساخته شده شخصیت کارآگاه «سم اسپید» را دنبال می‌کند. اسپید در جنوب فرانسه از بازنشستگی لذت می‌برد و زندگی آرامی دارد. اما شایعه بازگشت دشمن دیرینه‌اش با قتل شش راهبه همه‌چیز را تغییر می‌دهد. در حالی که شهر سوگوار و وحشت‌زده است، اسپید متوجه می‌شود که قتل‌ها به شکلی با کودکی مرموز مرتبط است که می‌گویند نیروهای عجیبی دارد.

فرانک سه سال پیش درباره این سریال گفته بود: «چه می‌شود اگر «سم اسپیدر» را در ۶۰ سالگی‌اش به تصویر بکشیم؟ او حالا یک تبعیدی است که در جنوب فرانسه زندگی می‌کند. گذشته‌اش در زمان حال به سراغش می‌آید و او را در شهری کوچک می‌یابد. یک سریال شش اپیزودی با «کلایو اوون» خواهد بود.»

دیگر بازیگران سریال «کارا باسم»، «دنی منوشه»، «لوئیز بورگوئن»، «کیارا ماسترویانی»، «استنلی وبر»، «متیو برد»، «جاناتان زاکی»، و «ربکا روت» خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۰۳

سلام این مینی سریال رو کی میتونیم دانلود کنیم؟

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱

درود، برای دانلود و تماشا موجود هست.

نمایش اسپویل