news-background
news-background

تریلر خونین سریال Gen V: اسپین‌آف The Boys

«نسل وی» اواخر سپتامبر پخش خواهد شد.

آمازون پرایم ویدیو تریلر ردبند و خونینی برای سریال «نسل وی» (Gen V) که اسپین‌آفی برای «پسران» (The Boys) است رونمایی کرد. این تریلر تأیید می‌کند که صحنه‌های خونین «نسل وی» به اندازه سریال اصلی خواهد بود.

سریال اسپین‌آف با رده سنی بالاتر از ۱۷ سال (R) ساخته خواهد شد و زندگی ابرقهرمانانی را به تصویر می‌کشد که محدودیت‌های جسمانی و روانی خود را در معرض آزمون می‌گذارند. این سریال نیمی «هانگر گیمز» و نیمی یک سریال دانشجویی توصیف شده که لحن طنز «پسران» را حفظ خواهد کرد.

«جز سینکلر» در نقش «ماری مورو» که امیدوار است به اولین زن آفریقایی تبار گروه «هفت» باشد، «لیزی برادوی»، «شین پل مک‌گی»، «ایمی کاررو»، «رینا هاردستی» و «مدی فیلیپس» نقش شخصیت‌های ابرقهرمان نوجوان را بازی خواهند کرد. دیگر بازیگران سریال «چنس پردومو»، «شلی کان»، «لاندن ثور»، «درک لا»، «ایسا جرمن»، «پاتریک شوارزنگر»، «شان پاتریک توماس» و «مارکو پیگوسی» خواهند بود.

«میشل فازیکاس» و «تارا تابرز» سازندگان «مأمور کارتر» (Agent Carter) سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده سریال و «اریک کریپکی» خالق «پسران» در کنار «سث روگن»، «ایوان گلدبرگ» و «جیمز ویور» دیگر تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

فصل اول «نسل وی» ۲۹ سپتامبر پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید