news-background
news-background

سریال How I Met Your Father پس از دو فصل در هولو کنسل شد؛ تأخیر در پخش سریال‌های Echo و Agatha مارول

«آشنایی با پدر» پس از دو فصل کنسل شد.

هولو فصل سوم سریال «آشنایی با پدر» (How I Met Your Father) را نمی‌سازد. این پلتفرم استریم هفته پیش سریال کمدی محبوب «کبیر» (The Great) را نیز پس از سه فصل کنسل اعلام کرد. «آشنایی با پدر» اسپین‌آفی برای «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) شبکه سی‌بی‌اس بود.

«هیلاری داف»، «فراسیا رایسا»، «کریس لوول»، «برندن مایکل هال»، «تام اینسلی»، «تاین ترن»، «سراج شرما» و «کیم کاترال» ستاره «جنسیت و شهر» (Sex and the City) از جمله بازیگران فصل اول این سریال بودند. داف در این مجموعه نقش «سوفی» را بازی خواهد کرد که برای پسرش داستان آشنایی با پدر را بازگو می‌کند، همان‌گونه که «جاش ردنر» و «تد موزبی» در سریال اصلی کردند. داستان در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد جایی که سوفی و گروهی از دوستان صمیمی‌اش می‌خواهند جایگاه خود در دنیا را کشف کنند و بدانند در عصر اپلیکیشن‌ها عاشق شوند.

دیزنی جمعه گذشته اعلام کرد که پخش سریال‌های «اکو» (Echo) و «آگاتا: خاطرات دارک‌هولد» (Agatha: Darkhold Diaries) را چند ماه به تأخیر می‌اندازد. این استودیو با ادامه اعتصاب بازیگران و نویسندگان تاریخ اکران چند فیلم را تغییر داده بود. «چارلی کاکس» و «وینسنت دنافریو» در سریال «اکو» نقش‌آفرینی می‌کنند. «ایتان کوئن» و «امیلی کوئن» به عنوان نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی به این پروژه ملحق شده‌اند.

فصل دوم «لوکی» تنها سریالی است که در تاریخ پخش آن تغییری ایجاد نشده و همچنان قرار است ۶ اکتبر از دیزنی+ در دسترس قرار بگیرد. تریلر این فصل در میان تمامی عناوین تلویزیونی دیزنی+ پربیننده‌تر بود.

دومین فصل سریال انیمیشن «چه می‌شد اگر» (What If) در روزهای پایانی سال پخش خواهد شد در حالی که انتظار می‌رفت زودتر از راه برسد. «اکو» که اسپین‌آفی برای «شاهین‌چشم» (Hawkeye) است و قرار بود در ماه نوامبر پخش شود بر اساس تغییرات جدید ژانویه ۲۰۲۴ پخش خواهد شد. سریال انیمیشن «ایکس-من ۹۷» (X-Men ’97) نیز به جای پاییز آینده پاییز سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

«آگاتا: خاطرات دارک‌هولد» با بازی «کاترین هان» که اسپین‌آفی برای «وانداویژن» (WandaVision) است و فیلمبرداری آن چند ماه پیش به پایان رسیده در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد. پیش‌تر انتظار می‌رفت این سریال اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید