news-background
news-background

فلورنس پیو: مردم از آزادی می‌ترسند؛ هنوز از بدن برهنه زنان وحشت دارند

پیو می‌گوید: «مردم از آزادی می‌ترسند.»

«فلورنس پیو» سال گذشته در رم با «پوشیدن» لباسی که بالاتنه او را نشان می‌داد جنجال آفرید. بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) و «میدسامر» (Midsommar) در اینستاگرام به انتقادها واکنش نشان داد و گفت: «مأموریت من همواره این بوده که در این صنعت بگویم «گور پدر این و گور پدر آن» وقتی که یک نفر از بدن من انتظار دارد مطابق سلیقه او جذابیت جنسی داشته باشد.»

پیو اخیراً در مصاحبه با «ال» به آن حواشی واکنش دیگری نشان داده است: «درباره بدنم این‌گونه حرف می‌زنم چون سعی نمی‌کنم انباشت چربی روی ران‌هایم یا چروک‌های میان بازوها و سینه‌هایم را پنهان کنم. ترجیح می‌دهم همه‌اش را نشان دهم. به نظر من ترسناک‌ترین اتفاق برای من این است که مردم ناراحت شوند از اینکه «زیادی» خودم را نشان داده‌ام. وقتی آن لباس صورتی ولنتینو نوک پستان‌هایم را زیر پوششی از پارچه نشان داد، مردم دلواپس شدند.»

پیو معتقد است: «مردم از آزادی می‌ترسند؛ این حقیقت که من راحت و خوشحالم. سرکوب زنان با اظهار نظر درباره بدن‌هایشان مدت خیلی زیادی جواب داده. فکر می‌کنم در حال چرخش به سمتی هستیم که بسیاری از مردم می‌گویند: «برای من مهم نیست.» متأسفانه، به قدری از بدن انسان وحشت داریم که حتی نمی‌توانیم به دو نوک پستان زیبای من در زیر پارچه به شکلی که جنسی نباشد نگاه کنیم.»

او سال گذشته گفته بود: «چیزی که نظاره کردنش جالب بوده این است که مردها چقدر راحت بدن یک زن را آشکارا و با افتخار به تباهی می‌کشانند. اولین بار نیست و بدون تردید آخرین بار هم نخواهد بود که یک زن از مشتی غریبه می‌شنود که بدنش چه ایرادهایی دارد، مسئله نگران‌کننده اما این است که برخی از شما مردان چقدر می‌توانید مبتذل باشید.»

پیو پیش‌تر به «تلگراف» گفته بود که در ۱۹ سالگی به او توصیه کرده‌اند ظاهرش را تغییر دهد: «همه آن تغییراتی که سعی داشتند روی من اعمال کنند – چه وزن من باشد، چه ظاهر، شکل صورتم، و شکل ابروهایم – به هیچ‌وجه تمایلی نداشتم چنین کنم، یا وارد چنین صنعتی شوم. تصور می‌کردم که کسب‌وکار فیلمسازی شبیه [تجربه‌ام در] «سقوط» (The Falling) باشد، اما در واقع، موفقیت در بازیگری به این شکل بود و احساس می‌کردم که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹

تو که همیشه لختی کسی هم کاری به کارت نداره، خیلی ناراحت و طلبکاری بیا ایران خیلی خوش میگذره

نمایش اسپویل
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷

جک میگه.. ب مردم باشه که اصلا لباس نپوشید بهتره، اما جامعه باید یه قانون و عرفی داشته باشه، زیر 18 سال بچه حساب میشه همینطوریم خراب شدن.

نمایش اسپویل