news-background
news-background

فلورنس پیو: بزرگ شوید و برهنگی بالاتنه زنان را آزاد کنید

«فلورنس پیو» بازیگر فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول جمعه گذشته در رم ایتالیا لباسی به تن کرد که بالاتنه او را با وضوح نادری نشان می‌داد. این لباس ولنتینو در شبکه‌های اجتماعی موج عظیمی از انتقاد را به سمت پیو روانه کرد.

این بازیگر ۲۶ ساله بریتانیایی که به زودی در فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) «الیویا وایلد» مقابل «هری استایلز» دیده خواهد شد، در اینستاگرام به این انتقادات واکنش نشان داد و حتی تصاویر بیشتری از پوشش نیمه-برهنه خود منتشر کرد.

پیو می‌نویسد: «گوش کنید، وقتی این لباس فوق‌العاده ولنتینو را پوشیدم می‌دانستم که امکان ندارد بحثی پیرامونش به راه نیفتد. همگی می‌دانستیم که واکنش‌ها چه مثبت باشد چه منفی انجامش خواهیم داد. از پوشیدنش هیجان‌زده بودم، و حتی یک آن نگران نشدم. پیش از مراسم، در حین آن و یا حتی پس از آن نگران نبودم.»

پیو ادامه می‌دهد: «چیزی که نظاره کردنش جالب بوده این است که مردها چقدر راحت بدن یک زن را آشکارا و با افتخار به تباهی می‌کشانند. اولین بار نیست و بدون تردید آخرین بار هم نخواهد بود که یک زن از مشتی غریبه می‌شنود که بدنش چه ایرادهایی دارد، مسئله نگران‌کننده اما این است که برخی از شما مردان چقدر می‌توانید مبتذل باشید. خوشبختانه، با پیچیدگی‌های بدنم که باعث می‌شود من، من باشم کنار آمده‌ام.»

این بازیگر نامزد اسکار اضافه می‌کند: «مدت درازی است که در این بدن زندگی می‌کنم. از اندازه پستان‌هایم آگاهی دارم و از آن نمی‌هراسم. نگران‌کننده‌تر این است که... چرا شما این همه از پستان می‌ترسید؟»

بازیگر «زنان کوچک» (Little Women) یادآوری می‌کند که بخت این را داشته که در یک خانواده با زنان «بسیار قدرتمند، مقتدر و با اندام‌های پرپیچ‌وخم» رشد کند و قدرت را در «چین شکن بدن» زن یافته است.

پیو می‌نویسد: «مأموریت من همواره این بوده که در این صنعت بگویم «گور پدر این و گور پدر آن» وقتی که یک نفر از بدن من انتظار دارد مطابق سلیقه او جذابیت جنسی داشته باشد.» او اضافه می‌کند: «بزرگ شوید. به دیگران احترام بگذارید. به بدن‌ها احترام بگذارید. به همه زنان احترام بگذارید. به انسان‌ها احترام بگذارید. زندگی بسیار آسان‌تر خواهد شد، قول می‌دهم.»

بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود با پیو موافقت و از او حمایت کرده‌اند. «جویی کینگ» بازیگر فیلم «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) می‌نویسد: «واقعاً شگفت‌انگیزی. احساس کسانی را به رشته سخن درآوردی که نمی‌توانستند بیانش کنند.»

«آبری پلازا» می‌نویسد:‌ «بسیار خوب، این چیزی بود که می‌خواستم بگویم.»

«آریانا دبوز» می‌گوید: «احترام. تمام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱

من یک بار با چشمهای خودم تو خیابون دختری (یا زن) رو دیدم که لباس بسیار نازکی پوشیده بود (بدون لباس زیر) و و بالا تنه اش کاملا مشخص بود فوق العاده، فوق العاده هم زیبا بود از سر تا پا و البته خیلی هم شجاع چون اینجا فعلا خانمها درگیر این هستند که روسری سر بذارن یا نه چه برسه که همچین لباسی بپوشن #زنده باد خانمهای ایرانی وگرنه اونها که همه جور آزادی دارن و کار مهمی نمی کنند

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۵

ای کاش درک کنیم که لخت شدن یا مشابه آن ربطی به شجاعت نداره بلکه فقط برای جلب تجه

نمایش اسپویل
۲۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۴:۱۶

حالا کی گفته ما می‌ترسیم یا می‌هراسیم؟! اتفاقا نمی‌هراسیم. اما دوست عزیز، چه مرد چه زن، فرقی نمی‌کنه، ما نمی‌تونیم همینطور راست راست راه بریم و هر جا از بدنمونو به بقیه نشون بدیم که.

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۹

بیشتر داره لباسش رو تبلیغ میکنه تا تو صدر اخبار باشه بقیش سر صدا الکیه

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۴۵

شما کلا در بیار ما راضی ایم

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۳۹

تو لخت شو هر کی چیزی بهت گفت یه نر و ماده بکش زیر گوشش

نمایش اسپویل
بیشتر