news-background
news-background

ارجاع ایمی آدامز به فیلم Arrival در صف اعتصاب بازیگران

آدامز در اعتصاب بازیگران دیده شد.

«ایمی آدامز» به روش شخصیتش در فیلم «ظهور» (Arrival) در اعتصاب بازیگران هالیوود (SAG-AFTRA) علیه استودیوها حضور پیدا کرد. این بازیگر ۴۹ ساله نامزد اسکار جمعه گذشته (۲۵ اوت) در کنار «الیزابت بنکس» در صف اعتصاب اتحادیه بازیگران دیده شد در حالی که روی تابلویی که در دست داشت مانند شخصیتش در فیلم «ظهور» واژه «انسان» دیده می‌شد.

آدامز در فیلم «ظهور» به کارگردانی «دنی ویلنوو» نقش «دکتر لوییس بنکس» استاد زبان‌شناسی را بازی می‌کند که سعی دارد با نوشتن کلمات با بیگانگان فضایی ارتباط برقرار کند. «جرمی رنر»، «فورست ویتاکر» و «مایکل استالبرگ» دیگر بازیگران آن فیلم بودند. «ظهور» در مراسم اهدای جوایز اسکار هشتاد و نهم برنده جایزه بهترین تدوین صدا بود در حالی که در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباس شده، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین فیلم، بهترین طراحی صحنه و بهترین میکس صدا نامزد اسکار بود. آدامز برای بازی در این فیلم برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در بخش فیلم‌های درام شد.

اعتصاب بازیگران علیه تهیه‌کنندگان و استودیوهای هالیوود (AMPTP) از اواسط ماه ژوئیه آغاز شده و به نظر نمی‌رسد که تا چند ماه آینده به پایان برسد. نویسندگان هالیوود نیز از ابتدای ماه مه اعتصاب کرده‌اند و تولید بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را به حالت تعلیق درآورده‌اند. یکی از خواسته‌های بازیگران و نویسندگان پرداخت دستمزد از پخش مجدد محتوا در پلتفرم‌های استریم است. آن‌ها علاوه بر این خواستار محافظت در برابر هوش مصنوعی شده‌اند.

«تلماسه ۲» به کارگردانی ویلنوو آخرین فیلمی است که در نتیجه این اعتصابات تا مارس ۲۰۲۴ به تأخیر افتاده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید