news-background
news-background

تریلر فیلم Foe با بازی پل مسکال و سرشا رونان

«دشمن» اکتبر آینده اکران خواهد شد.

اولین تریلر رسمی فیلم علمی-تخیلی «دشمن» (Foe) به کارگردانی «گرث دیویس» و بازی «پل مسکال» و «سرشا رونان» رونمایی شد. این فیلم بر اساس رمان پرفروش «ایان رید» و با نویسندگی دیویس ساخته شده و اولین فیلم بلند این کارگردان از سال ۲۰۱۸ و فیلم «مریم مجدلیه» (Mary Magdalene)‌ است.

این فیلم داستانی پیچیده، احساسی، و روان‌شناسانه در آینده‌ای نزدیک روایت می‌کند جایی که صنعت و زوال محیط زیست بلای جان سیاره شده. جونیور با بازی مسکال و هن با بازی رونان زوج جوانی‌اند که هفت سال از ازدواجشان می‌گذرد و در مزرعه‌ای دورافتاده یک زندگی آرام را برگزیده‌اند. یک شب، غریبه‌ای به نام ترنس با بازی «آرون پی‌یر» در خانه‌شان را می‌زند و چیزی را به آگاهیشان می‌رساند که زندگی‌شان را دچار بحران می‌کند.

دیویس در مصاحبه با «ونیتی فیر» می‌گوید: «ازدواج آن‌ها از بسیاری جهات به همراه خانه رو به زوال است – این خانه به نظر من تقریباً مانند خانه ارواح است.» او اضافه می‌کند:‌ «آنچه که من در مورد فیلم واقعاً تأثیرگذار می‌دانم این است که از ما می‌خواهد بیدار باشیم و زنده باشیم. بسیاری از مشکلاتی که در روابط و محیط زیست و مسائل مختلف دیگر پیش روی ما قرار می‌گیرد به این سبب است که پشت فرمان خوابیده‌ایم. این فیلم واقعاً می‌گوید: «بیدار شو. زندگی شما ارزشمند است و اگر آن را بدیهی بدانید، آن را از دست خواهید داد.»»

«دشمن» اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک اکران خواهد شد. آمازون امتیاز پخش «دشمن» را با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری خریداری کرده و آن را از ۶ اکتبر در سالن‌های سینما پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید