news-background
news-background

فیلم Extraction 2 دهمین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس شد

«آزادسازی ۲» به فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس راه پیدا کرد.

فیلم اکشن «آزادسازی ۲» (Extraction 2) با بازی «کریس همسورث» و «گلشیفته فراهانی» به فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های اریجینال تاریخ نتفلیکس راه پیدا کرد.

این فیلم به کارگردانی «سم هارگریو» در ۶۶ روز اول ۱۲۹.۳ میلیون بیننده داشته و به رده دهم فهرست پربیننده‌ترین‌های تاریخ نتفلیکس رسیده است. قسمت اول این فیلم با ۱۳۵.۷ میلیون بیننده در رتبه نهم است. «اعلان قرمز» (Red Notice) و «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) تا این هفته پربیننده‌ترین فیلم‌های اریجینال تاریخ نتفلیکس بوده‌اند.

قسمت اول «آزادسازی» که با بودجه ۶۵ میلیون دلاری تولید شده بود، در ماه‌های ابتدایی پاندمی، پس از چند هفته به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه تبدیل شد. نت‌فلیکس اعلام کرد که این فیلم در چهار هفته اول توسط ۹۹ میلیون خانوار دیده شده است.

در بخش پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی انگلیسی زبان هفته، مستند «دپ در برابر هرد» (Depp v. Heard) با ۱۶.۲ میلیون بیننده از ۱۶ اوت تا امروز در رتبه اول و پس از آن مینی‌سریال «مسکن» (Painkiller) با ۱۰.۹ میلیون بیننده به رتبه دوم رسیده است.

«سنگ‌دل» (Heart of Stone) «گل گدوت» با ۳۵.۲ میلیون بیننده در رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های انگلیسی زبان هفته قرار دارد و فیلم انیمیشن «شاه میمون» (The Monkey King) با ۸.۱ میلیون بیننده به رده دوم آمده است.

در بخش پربیننده‌ترین فیلم‌های غیر-انگلیسی هفته، مستند برزیلی «یک زندگی خیلی کوتاه: پرونده ایزابلا ناردونی» (A Life Too Short: The Isabella Nardoni Case) با ۵.۷ میلیون بیننده در رتبه اول است و تریلر آلمانی «بهشت» (Paradise) با ۵.۷ میلیون بیننده در رده دوم قرار دارد.

سریال مکزیکی «برگزیده» (The Chosen One) در بخش پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی غیر-انگلیسی رتبه اول را با ۳.۱ میلیون بیننده از آن خود کرد در حالی که درام کره‌ای «دختر نقاب‌دار» (Mask Girl) با ۲.۸ میلیون بیننده در رتبه دوم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید