news-background
news-background

ری سی‌هورن امیدوار به ادامه Better Call Saul: نمی‌توانم کیم وکسلر را فراموش کنم

بازیگر نامزد امی امیدوار است روزی به دنیای سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» برگردد.

«ری سی‌هورن» ابراز امیدواری کرده است که روزی در دنیای سریال‌های «برکینگ بد» (Breaking Bad) و اسپین‌آف «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) نقش «کیم وکسلر» را تکرار کند. مراسم اهدای جوایز امی امسال با ادامه اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود از سپتامبر به ژانویه موکول شده و هواداران سی‌هورن و «باب اودنکرک» بازیگر نقش «سال گودمن» منتظرند تا این بازیگران بالأخره یک جایزه امی دریافت کنند و این «بی‌عدالتی نابخشودنی» پایان داده شود.

سی‌هورن در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید هنوز امیدوار است که نقش وکسلر را تکرار کند: «فکر نمی‌کنم هرگز او را فراموش کنم. امیدوارم که یک روز فرصتی پیش آید تا دوباره با این شخصیت‌ها ملاقات کنیم. بازی در نقش یک شخصیت به مدت هفت سال، و تکامل بسیار زیادی که داشت و معانی پنهان و رشدی که به شخصیت‌های ما اضافه شد تا بازیگری کنیم – این شخصیت از نگاه من یک انسان سه بعدی است. به عنوان یک بازیگر و یک انسان هنوز از بخش‌هایی از وجود او درس می‌گیرم، اما کاملاً موفق نمی‌شوم. مثل او [چهره‌ای بی‌احساس و] پوکر فیس ندارم. دوست ندارم سکوت‌ها را به شکل عصبی بشکنم.»

«وینس گیلیگان» پدید‌آورنده «برکینگ بد»‌ و پیش‌درآمد آن گسترش بیشتر این دنیای تلویزیونی را تأیید نمی‌کند و تمایل دارد به سراغ پروژه‌های دیگری برود. پروژه بعدی او سریال بدون عنوانی برای اپل تی‌وی+ است که اتفاقاً سی‌هورن در آن نقش‌آفرینی کرده و مستقیماً سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید