news-background
news-background

ران سیفاس جونز بازیگر سریال This Is Us درگذشت

بازیگر سریال «ما این‌گونه‌ایم» در ۶۶ سالگی درگذشت.

«ران سیفاس جونز» بازیگر برنده امی نقش «ویلیام هیل» در سریال پربیننده «ما این‌گونه‌ایم» (This Is Us) شبکه ان‌بی‌سی در ۶۶ سالگی درگذشت. نمایندگان بازیگر با انتشار بیانیه‌ای درگذشت او را به خاطر مشکلات ریوی تأیید کرده‌اند.

جونز در سریال «ما این‌گونه‌ایم» نقش پدر «رندال پیرسون» را بازی کرد و نامزد چهار جایزه امی و در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ برنده دو امی در بخش بهترین بازیگر مرد مهمان در سریال‌های درام شد. دختر جونز در سال ۲۰۲۰ برنده امی بهترین بازیگری در یک سریال کمدی یا درام کوتاه شد تا برای اولین بار در تاریخ یک پدر و دختر در یک سال برنده امی شده باشند.

جونز در سال ۲۰۲۲ به «ورایتی» در مورد اپیزود ماقبل پایانی «ما این‌گونه‌ایم» گفته بود: «و مونولوگ کوتاه و زیبایی دارد که در آن می‌توانید روشن شدن چهره ویلیام از این مفهوم که پایان به شکلی یک شروع است را ببینید. مونولوگ به گونه‌ای درباره این است، اینکه پایان‌ها می‌توانند زیبا باشند. اگر آن‌ها را آن‌گونه که هستند بپذیرید، همیشه غم‌انگیز نیستند، می‌توانند زیبا باشند.»

جونز جدا از «ما این‌گونه‌ایم» سابقه بازی در در سریال‌های «نظم و قانون» (Law & Order: Organized Crime)، «به دنبال آلاسکا» (Looking for Alaska)، «آقای ربات» (Mr. Robot)، «لوک کیج» (Luke Cage) و «راستش را بخواهید» (Truth Be Told) را داشت و در فیلم‌هایی چون «دولمایت اسم من است» (Dolemite Is My Name)، «روزهای سگی» (Dog Days)، و «نیمه نلسون» (Half Nelson) نقش‌آفرینی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید