news-background
news-background

سریال Monarch: Legacy of the Monsters اپل: اولین تصاویر از اسپین‌آف Godzilla

اولین تصاویر از سریال «مونارک: میراث هیولاها» رونمایی شد.

اپل تی‌وی+ اولین تصاویر رسمی از سریال «مونارک: میراث هیولاها» (Monarch: Legacy of the Monsters) را رونمایی کرد. این سریال پیش‌تر با عنوان «گودزیلا و تایتان‌ها» (Godzilla and the Titans) شناخته می‌شد.

داستان سریال در مورد نبرد میان گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو و این حقیقت هولناک است که هیولاها واقعی‌اند. سریال سرگذشت خانواده‌ای را پی می‌گیرد که میراث سازمان سری «مونارک» را کشف می‌کنند. «کرت راسل» و پسرش «وایت راسل» نقش یک شخصیت به نام «لی شا» را در فاصله نیم قرن از یکدیگر بازی می‌کنند.

«رن واتانابه»، «کیرسی کلمانز»، «آنا ساوای»، «الیسا لاسوفسکی»، و «جو تریپت» از جمله بازیگران سریال خواهند بود. «کرسی بلک» و «مت فرکشن» پدیدآورندگان «مونارک: میراث هیولاها» برای اپل خواهند بود.

چندگانه «گودزیلا» (Godzilla) استودیوی لجندری در سال ۲۰۱۴ ریبوت شد و با «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters)، «گودزیلا: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) و «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla Vs. Kong) ادامه پیدا کرد. قسمت بعدی این مجموعه فیلم «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) نام گرفته و در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

سریال «مونارک: میراث هیولاها» در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و تاریخ آن نامشخص است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید