news-background
news-background

مایکل ایمپریولی از خشن‌ترین صحنه‌های سریال The Sopranos می‌گوید

ایمپریولی از «خشن‌ترین» صحنه‌های درام محبوب «سوپرانوها» یاد کرده است.

[حاوی اسپویلر از سریال «سوپرانوها»]

«مایکل ایمپریولی» در مصاحبه جدیدی با «گاردین» از «خشن‌ترین» صحنه‌های سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) را به یاد آورده است. او در شش فصل از سریال پربیننده اچ‌بی‌او نقش «کریستفر مالتیسانتی» را بازی کرد که یکی از یاران «تونی سوپرانو» با بازی «جیمز گاندولفینی» بود. این شخصیت پس از یک سانحه رانندگی کشته شد اما ایمپریولی می‌گوید صحنه‌های خشن‌تری در سریال بوده است.

ایمپریولی می‌گوید:‌ «راستش را بخواهید، این صحنه در واقع به هیچ وجه خشن نبود. وقتی فیلمبرداری‌اش کردیم، آخرین روز من نبود چون صحنه‌ها به ترتیب ضبط نمی‌شدند. به دلایل واضح، خشن‌ترین و دشوارترین صحنه‌ها برای من وقتی بود که کریستفر باید با آدریانا [با بازی «دریا دی ماتیو»] بدرفتاری جسمی می‌کرد.»

او ادامه می‌دهد: «در سطح فنی، سعی می‌کنی خیلی مراقب باشی تا به طرف مقابل صدمه نزنی. اما برای رسیدن به آن میزان خشونت علیه یک زن، باید به جاهای ناخوشایندی بروی. گاهی خیلی فوری اتفاق می‌افتد. گاهی می‌توانی به چیزی در زندگی خودت متوسل شوی.»

ایمپریولی اضافه می‌کند: «گاهی باید به جایی از گذشته رفت. و گاهی باید به جایی خیالی. فیلمبرداری تیراندازی به یک خلافکار یا مصرف هروئین بسیار ساده‌تر است. این چیزها برای من سخت نیست. اما صحنه‌های مرتبط با او سخت بود. گاهی اوقات از بدلکار استفاده می‌کنید، گاهی اوقات نه. و حتی در آن صورت، طراحی حرکات و تمرین آن یک مسئله است، سپس وقتی آن را با تمام احساسات اجرا می‌کنید، به راحتی نمی‌توانید به اندازه تمرین کنترل داشته باشید. بنابراین باید کاملاً مراقب بود.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا پس از تماشای پیش‌درآمد «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) رابطه تونی و کریستفر را به گونه دیگری می‌بیند یا نه می‌گوید: «پدر کریستفر یک خلافکار بوده و او راه او را دنبال کرده. این‌ها گانگسترند. واقعاً کارهای بدی می‌کنند. اما «دیکی مالتیسانتی» ویژگی‌های خوبی داشت. فکر می‌کردم، اگر کریستفر واقعاً این مرد را در زندگی‌اش داشت و او را بزرگ می‌کرد، شاید خیلی متفاوت از آب در می‌آمد. فکر می‌کنم بسیاری از مشکلات کریستفر ناشی از غیبت دیکی بوده، زیرا پدر کریستفر زمانی که واقعاً جوان بود به قتل رسیده است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید