news-background
news-background

ستایش پیتر جکسون از فیلم Talk to Me: بهترین فیلم ترسناک چند سال اخیر

کارگردان «ارباب حلقه‌ها» فیلم «با من حرف بزن» را ستود.

«پیتر جکسون» کارگردان فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) از «با من حرف بزن» (Talk to Me) که این روزها در ایالات متحده پرفروش شده ستایش کرده است.

این فیلمساز نیوزلندی که فیلم‌های «بد سلیقگی» (Bad Taste) و «مرگ مغزی» (Braindead) را در ژانر وحشت ساخته، با انتشار بیانیه‌ای از طریق یکی از پخش‌کنندگان «با من حرف بزن» در استرالیا این فیلم را «به شکل بی‌رحمانه‌ای ترسناک و آشفته‌کننده – به بهترین شکل» توصیف کرده است.

جکسون اضافه می‌کند:‌ ««با من حرف بزن» فقط فیلم خوبی نیست – فیلم خیلی خیلی خوبی است. بهترین و پرحرارت‌ترین فیلم ترسناکی است که سال‌های اخیر از آن لذت برده‌ام.»

ژانر وحشت در چند سال اخیر با فیلم‌هایی چون «مرد نامرئی» (The Invisible Man)، «بربر» (Barbarian) و علاوه بر اینکه مخاطبین را به سالن‌های سینما برمی‌گرداند گاهی تحسین فیلمسازان بزرگی را برمی‌انگیزد. «مارتین اسکورسیزی» پیش‌تر از فیلم «پرل» (Pearl) و بازی «میا گاث» ستایش کرده بود.

«با من حرف بزن» با بودجه ۴ میلیون دلاری تولید شده و تاکنون بیش از ۳۳ میلیون دلار بلیت‌فروش کرده است. برادران فیلیپو برای کارگردانی این فیلم پیام‌هایی از «استیون اسپیلبرگ»، «جردن پیل» و «جرج میلر» دریافت کرده‌اند. این زوج فیلمساز در یوتیوب با تولید ویدیوهای ترسناکی که از چاشنی طنز برخوردار بود شروع کردند.

«سوفی وایلد» در این فیلم نقش نوجوانی به نام میا را بازی کرده است که از دوستانش می‌خواهد در یک جلسه احضار روح در سالگرد درگذشت مادرش به او کمک کنند. اما دیری نمی‌گذرد که میا خود را طعمه نیروهای فراطبیعی می‌بیند. دیگر بازیگران فیلم «جو برد»، «الکساندرا جنسن»، «اوتیس دانجی»، «زویی تراکس»، و «میراندا اوتو» خواهند بود. استودیوی ای-۲۴ هفته پیش با انتشار یک تیزر به صورت رسمی تولید قسمت دوم «با من حرف بزن» را تأیید کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید