news-background
news-background

تجدید دیدار بازیگران Parks and Recreation در صف اعتصاب

بازیگران سریال «پارک‌ها و تفریحات» در صف اعتصاب دیدار کردند.

بعضی از عوامل و بازیگران سریال «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Recreation) روز گذشته در مقابل دفاتر استودیوهای آمازون در کالیفرنیا به صف اعتصاب پیوستند و با یکدیگر تجدید دیدار کردند.

«ابری پلازا» بازیگر نقش «ایپریل لادگیت»، «آدام اسکات» بازیگر نقش «بن وایت»، «نیک آفرمن» بازیگر نقش «ران سوانسون»، «سم الیوت» بازیگر نقش «ران دان»، «رتا» بازیگر نقش «دانا میگل»، «جیم اوهیر» بازیگر نقش «جری»، «بن شوارتس» بازیگر نقش «جین-رالفیو»، «الیسون بکر» بازیگر نقش «شانا»، «کرک فاکس» بازیگر نقش «جو فانترینگهام»، «جو ماندی» بازیگر نقش «موریس»، «سوزان یگلی» بازیگر نقش «جسیکا ویکس»، «آلن مک‌لود» و «کالتن دان» از جمله این بازیگران بودند.

علاوه بر این بازیگران، اسب مینیاتوری معروف پانی دیگر سلبریتی این تجمع بود. «مایکل شور» و «گرگ دنیلز» خالقان سریال نیز در این تجمع حضور داشتند.

پلازا تابلویی در دست داشت که شعارش ارجاعی بود به دشمنی شخصیت خودش و «رشیدا جونز» در سریال: «آن پرکینز برای اتحادیه تهیه‌کنندگان (AMPTP) کار می‌کند.»

تجمع اعضای اتحادیه بازیگران سبب شده که عوامل برخی از سریال‌های دیگر از جمله «ارو» (Arrow) با یکدیگر تجدید دیدار کنند. در صفوف اعتصاب جمعه این هفته «استیون امل» بازیگر این سریال که پیش‌تر اعتصاب بازیگران را «کوته‌بینانه» خوانده بود نیز حضور داشت. او در نییوورک مقابل دفاتر برادران وارنر دیسکاوری با تی-شرتی دیده شد که پیام «اتحادیه بازیگران با قدرت» (SAG-AFTRA Strong) روی آن دیده می‌شد.

امل پس از آنکه با انتقاد روبرو شد اظهاراتش را اصلاح کرد و گفت: «البته که اعتصاب را دوست ندارم. هیچ‌کس دوست ندارد. اما هر کاری که لازم باشد می‌کنم.» این بازیگر اضافه کرده بود ناتوانی شبکه استارز برای بازاریابی فصل دوم سریال «هیلز» (Heels) در حین اعتصاب او را ناراحت کرده بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید