news-background
news-background

مگان فاکس کتاب شعر منتشر می‌کند: «پسران زیبا زهرآگین‌اند»

فاکس در حال نوشتن یک کتاب شعر ۱۹۲ صفحه‌ای است.

«مگان فاکس» می‌گوید یک کتاب شعر درباره پسران زیبای خطرناک منتشر خواهد کرد. این کتاب ۱۹۲ صفحه‌ای با عنوان «پسران زیبا زهرآگین‌اند» (Pretty Boys are Poisonous) که قرار است ۷ نوامبر منتشر شود از بیش از ۷۰ شعر «غم‌انگیز و تلخ» تشکیل شده است.

فاکس سه‌شنبه این هفته در اینستاگرام نوشت: «این اشعار در تلاش برای رفع بیماری‌ای نوشته شده که به خاطر سکوت در من ریشه دارد. تمام عمر اسرار مردان را حفظ کرده‌ام، از بار سنگین گناهان آن‌ها بدنم به درد آمده. آزادی من در این صفحات زنده است، و امیدوارم که کلام من بتواند الهام‌بخش دیگران باشد تا خوشبختی و هویت خود را به واسطه استفاده از جایگاهشان برای ترسیم آنچه در تاریکی مدفون کرده‌اند، اما فراموش نه، پس بگیرند.»

فاکس در سال ۲۰۱۰ با «برایان آستین گرین» بازیگر «۹۰۲۱۰» ازدواج کرد و از او سه فرزند به دنیا آورد. این زوج در سال ۲۰۲۰ پس از ده سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و طلاقشان را فوریه ۲۰۲۰ نهایی کردند. فاکس ژانویه سال ۲۰۲۲ با «ماشین گان کلی» وارد رابطه شد.

بازیگر «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) و «بدن جنیفر» (Jennifer’s Body) آوریل سال گذشته به «گلمور» بریتانیا گفته بود که او و کلی «برای مقاصد مذهبی» خون یکدیگر را می‌نوشند: «مدیریت‌شده است یعنی می‌گوییم: «بیا چند قطره خون یکدیگر را بریزیم و بنوشیمش.» [کلی] بسیار بی‌پرواتر و بی‌قرارتر و بی‌اصول‌تر است و می‌خواهد سینه‌اش را با شیشه شکسته زخم کند و می‌گوید: «روحم را تسخیر کن.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید