news-background
news-background

آرین مؤید از کوکائین‌های «واقعی» سریال Succession، همکاری با مارول و رهنمودهای رابین ویلیامز می‌گوید

مؤید در «وراثت» نقش شخصیتی به نام استویی را بازی کرده است.

«آرین مؤید» بازیگر ایرانی-آمریکایی «وراثت» (Succession) در مصاحبه جدیدی با «مترو» از فیلم «احساساتم را جریحه‌دار کردی» (You Hurt My Feelings) گفته و فاش کرده است که چرا صحنه‌های کوکائین سریال درام پربیننده شبکه اچ‌بی‌او «واقعی» به نظر می‌رسیدند.

مؤید می‌گوید پایان «وراثت»‌ او را دچار «بد» وضعی کرده اما هنوز با بعضی از عوامل سریال در ارتباط است: «هنوز پیام‌های گروهی و چنین چیزهایی وجود دارد. امروز صبح به داگمارا [دومینچیک بازیگر نقش کارولینا] و «جی. اسمیت کامرون» [بازیگر نقش جری] و سارا [اسنوک بازیگر نقش شیو روی] پیام دادم. [تمام شدن سریال] کلاً ناراحت‌کننده است. دیگر نمی‌توانیم مثل قبل با هم باشیم. تئاتر «یک خانه عروسکی» (A Doll’s House) را با «جسیکا چستین» در برادوی داشتم و همه آن‌ها برای دیدنش آمدند.»

او در پاسخ به این پرسش که چقدر به شخصیت «استویی حسینی» در سریال شبیه است می‌گوید: «جالب است چون بیشتر کسانی که من را اینجا در نیویورک می‌شناسند می‌گویند: «خدای من استویی به معنای واقعی کلمه نقطه مقابل تو است.» برای اینکه من یک تئاتر غیر-انتفاعی، یک کمپانی هنری و آموزشی دارم و هنوز در دبیرستان‌ها تدریس می‌کنم. فکر می‌کنم استویی دوست وفادار کندال است، هرچند می‌دانم خیلی از آدم‌های دیگری نیستند اما به نظرم شخصیت من وفادار است – خیلی وفادار. اما در سرویس بهداشتی مواد مصرف نمی‌کنم.»

مؤید به شوخی می‌گوید در این سریال «کوکائین درجه یک» مصرف کرده است: «نه! [شوخی می‌کنم.] یک نوع ویتامین مخلوط شده با یک نوع شکر یا چنین چیزی است.»

این بازیگر ۴۳ ساله می‌گوید در سبک زندگی‌اش چندان به ثروتمندان سریال «وراثت» شبیه نیست: «اما وقتی اپیزود پایانی فصل دوم را روی کرجی می‌ساختیم، به کرواسی سفر کردیم در حالی که هنوز پیش‌نویس نهایی فیلمنامه آماده نشده بود. بنابراین به ما گفتند: «یک ساعت وقت دارید – بروید!»»

مؤید می‌گوید تمایل دارد اسپین‌آف شخصیت‌های رومن و جری را در یک فیلم کمدی ببیند: «می‌توانم سریال تام و گرگ را ببینم. و یک مینی‌سریال کامل برای کالین، مأمور امنیتی. می‌تواند جذاب باشد. اما همه شخصیت‌های لعنتی جذابند. یعنی چه کسی دوست ندارد ببیند که مارشا در اروپا می‌چرخد و خرید می‌کند، یا هر کار لعنتی دیگری؟ و البته سریال استویی.»

او در ادامه می‌گوید از همکاری با مارول در سریال «خانم مارول» (Ms Marvel) لذت برده است: «این روزها همه می‌خواهند در دنیای مارول باشند. مثل دهه‌های ۴۰ و ۵۰ است که بسیاری از بازیگران با درام‌های رادیویی درآمد بیشتری دریافت می‌کردند. همان شکل را در دنیای مارول دارد با این تفاوت که [رقم دستمزد شما] صفرهای بیشتری دارد.» او اضافه می‌کند: «دیدن چنین سریالی [درباره یک خانواده پاکستانی] در تلویزیون باورنکردنی بود و راستش به جز مارول چه استودیوی دیگری می‌تواند این را بسازد؟ چون اگر برای مثال قرار باشد داستان یک ایرانی روایت شود، اغلب به ما می‌گویند پول نداریم. اما مارول می‌تواند این اتفاق را رقم بزند.»

مؤید در پایان می‌گوید «رابین ویلیامز» یکی از مشوقان او بوده است: «من و رابین در سال ۲۰۱۱ نمایشی در برادوی داشتیم، و در آن زمان من با یک معضل جدی روبرو بودم. یک کمپانی غیر-انتفاعی به نام واترول داشتم که ده سال از قدمتش می‌گذشت اما در برادوی هم با رابین همکاری می‌کردم. آدم‌های زیادی به من گفتند: «باید واترول را فراموش کنی.» رابین یکی از افرادی بود که گفت تلاشم را دو برابر کنم. برای من یک راهنمای واقعی بود و هنوز هم هست. او به‌شدت به جامعه [هنرمندان] باور داشت و به اولویت دادن به دیگران در مقابل خودش. من هم چنین باوری دارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید