news-background
news-background

ازدواج بدلکار شارلیز ترون با بدلکار کریس همسورث

بدلکاران «شارلیز ترون» و «کریس همسورث» ازدواج کردند.

«اورلیا آژل هاول» بدلکار «شارلیز ترون» در فیلم «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) و «گارد کهن ۲» (The Old Guard 2) با «جاستین هاول» بدلکار «کریس همسورث» در فیلم‌های «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) و «آزادسازی ۲» (Extraction 2) ازدواج کرد.

بدلکار ترون در مصاحبه با SWNS می‌گوید: «بدلکار بودن آسان نیست، اما با توجه به اینکه هر دوی ما کار یکسانی داریم، چالش‌هایش را می‌شناسیم. یکدیگر و برنامه‌های دیوانه‌وار یکدیگر را درک می‌کنیم.»

اورلیا در جنوب فرانسه آشپزی آموخته و پس از سه سال به این نتیجه رسیده که هنرهای رزمی علاقه واقعی اوست نه کار کردن در رستوران. او کمربند مشکی تکواندو دارد و در جودو، کاراتته و بوکس ماهر است.

این بدلکار می‌گوید به مدت دو سال تمرین کرده و در فرانسه برای فیلم‌هایی چون «آنا» (Anna) بدلکار بوده است: «اولین فیلم من خارج از فرانسه در برلین بود، جایی که برای «کارن گیلان» در «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) بدلکاری کردم.»

اورلیا که سابقه بدلکاری در بلاکباسترهای دیگری چون «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول و «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) را دارد می‌گوید به خاطر برنامه‌های فشرده‌اش به ندرت دوستان و خانواده‌اش را می‌بیند.

ترون و همسورث در فیلم‌های «سفید برفی و شکارچی» (Snow White and the Huntsman) و «شکارچی: جنگ زمستانی» (The Huntsman: Winter's War) همکاری کرده‌اند. همسورث در فیلم‌ «فیوریوسا» (Furiosa) نقش «ایمورتان جو» را در مقابل «آنیا تیلور-جوی» در نقش «امپراطور فیوریوسا» بازی کرده است. ترون در «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) نقش فیوریوسا را بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید