news-background
news-background

جدایی رامی مالک و لوسی بوینتن پس از پنج سال

بازیگر سریال «آقای ربات» از «لوسی بوینتن» جدا شد.

«رامی مالک» و «لوسی بوینتن» پس از پنج سال از یکدیگر جدا شدند. مالک ۴۲ ساله و بوینتن ۲۹ ساله در فیلم «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) که در سال ۲۰۱۸ پرفروش شد در کنار هم نقش‌آفرینی کرده بودند. در آن فیلم، مالک نقش «فردی مرکوری» و بوینتن نقش دوست دخترش «ماری آستین» را بازی کردند.

نشریه «سان» گزارش داده است که این دو «امسال بدون هیاهو» از یکدیگر جدا شده‌اند: «مدت زیادی با هم بوده‌اند اما به تدریج از یکدیگر دور شدند. هر دوی آن‌ها مشغول زندگی و کار خودشان هستند. رامی با دوستانش وقت می‌گذراند و تابستان به او خوش گذشته است.»

مالک در سال ۲۰۱۹ برای بازی در نقش «فردی مرکوری» برنده اسکار شد و روی صحنه هنگام دریافت جایزه از بوینتن قدردانی کرد: «لوسی بوینتن، تو قلب این فیلم بودی، فراتر از تصور بااستعداد هستی، قلبم را تسخیر کردی.»

مالک اخیراً در فیلم «اپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» نقش «دیوید هیل» دانشمند هسته‌ای را بازی کرده و پیش از آن در «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) مقابل «دنیل کریگ» دیده شده است.

بوینتن پس از «رپسودی بوهمی» در «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) نقش‌آفرینی کرد و به تازگی در نقش «باربی پروست» در فیلم «باربی» (Barbie) دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید