news-background
news-background

لزلی دیوید بیکر بازیگر The Office کمک‌های مالی هواداران برای تولید اسپین‌آف سریال را پس داد

بیکر در نه فصل سریال «اداره» نقش‌آفرینی کرده است.

«لزلی دیوید بیکر» بازیگر سریال کمدی «اداره» (The Office)، پول‌های جمع‌آوری‌شده برای تولید اسپین‌آف را برگرداند. او که در هر نه فصل سریال پربیننده شبکه ان‌بی‌سی نقش فروشنده همیشه ناراضی «استنلی هادسون» را بازی کرده بیش از ۱۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کرده بود.

این بازیگر ۶۵ ساله در اینستاگرام اعلام کرده است که پول‌های اهداشده برای اسپین‌آف «عمو استن» (Uncle Stan) پس خواهد داد: «به خاطر تأخیر در به‌روزرسانی عذرخواهی می‌کنیم. پشت صحنه تلاش می‌کنیم همه‌چیز طبق برنامه پیش برود و به نتیجه برسد. مثل همه شما هیجان‌زده‌ایم تا این پروژه را منتشر کنیم و از صبوری و حمایت همه شما سپاسگزاریم.»

بیکر اضافه می‌کند که پاندمی کووید یکی از دلایل به تعویق افتادن این پروژه بوده است. او می‌گوید سریال تا زمان توافق اتحادیه‌های بازیگران (SAG-AFTRA) و نویسندگان (WGA) با تهیه‌کنندگان پیشرفتی نخواهد کرد: «پس از بررسی‌های دقیق، تصمیم گرفتیم که پول حامیان را پس بدهیم.» بیکر توضیح می‌دهد: «با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی، احساس کردیم که این بهترین اقدام است.»

ژوئیه سال ۲۰۲۰ بیکر با انتشار ویدیوهایی در اینستاگرام وعده تولید این اسپین‌آف را داده بود: «بله، من برگشته‌ام. و اگر قرار باشد بمانم نوشیدنی احتیاج دارم.» او در این شبکه اجتماعی هواداران سریال را به پرداخت کمک مالی تشویق کرده بود.

سریال «اداره» در قالب ۹ فصل و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ پخش شد. «استیو کارل»، «جان کرازینسکی»، «رین ویلسون»، «جنا فیشر» و «بی. جی. نواک» از جمله بازیگران دیگر سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید