news-background
news-background

جیمز گان وعده تولید Wonder Woman 3 را به گل گدوت داده است

گدوت می‌گوید «زن شگفت‌انگیز ۳» ساخته خواهد شد.

«گل گدوت» در مصاحبه جدیدی با «کامیک‌بوک» امید هواداران دی‌سی برای ساخته شدن «زن شگفت‌انگیز ۳» (Wonder Woman 3) را زنده نگه داشته است. او که به زودی در «قلب سنگی» (Heart of Stone) نتفلیکس دیده خواهد شد می‌گوید «جیمز گان» مدیر جدید استودیوهای دی‌سی به او وعده تولید قسمت سوم را داده است.

گدوت می‌گوید: «عاشق بازی در نقش «زن شگفت‌انگیز» هستم. برای من بسیار مهم و گرامی است. بر اساس آنچه از جیمز و پیتر [سفران] شنیدم قرار است «زن شگفت‌انگیز ۳» را بسازیم.»

گدوت در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) برای اولین بار نقش «زن شگفت‌انگیز» را بازی کرد و سپس در فیلم جداگانه «زن شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی «پتی جنکینز» دیده شد.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) دومین قسمت چندگانه گدوت و «پتی جنکینز» روز کریسمس سال ۲۰۲۰ همزمان با اکران در سالن‌های سینمای آمریکا از اچ‌بی‌او مکس پخش شد. «کریس پاین»، «کریستن ویگ»، و «پدرو پاسکال» در نقش یک شخصیت شرور دیگر بازیگران فیلم بودند. گدوت در فیلم‌های «لیگ عدالت» (Justice League) نیز مقابل دوربین رفت و در «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) نقش کوتاهی بازی کرد.

دسامبر گذشته گزارش شد که پروژه «زن شگفت‌انگیز ۳» با وجود نگارش فیلمنامه لغو شده است. جنکینز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمایلی به لغو شدن پروژه نداشته است: «وقتی اعتراضات به لغو فیلم «زن شگفت‌انگیز ۳» شروع شد، این شایعه را با هدف جذب مخاطب پخش کردند که من باعث شده‌ام پروژه لغو شود و یا من کناره‌گیری کرده‌ام. این ادعا حقیقت ندارد. هرگز کناره‌گیری نکردم. آماده بودم تا هر خواسته‌ای را بررسی کنم. تا جایی که متوجه شدم در این مقطع هیچ کاری از دست من برنمی‌آمد تا پروژه را پیش ببرم.»

دنیای سینمایی جدید دی‌سی با تهیه‌کنندگی گان و سفران در سال ۲۰۲۵ و با «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) آغاز خواهد شد. «دیوید کورنسوت» در این فیلم به کارگردانی و نویسندگی گان نقش سوپرمن را بازی می‌کند.

فیلم «قلب سنگی» گدوت ۱۱ آگست از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۰۳

بی صبرانه منتظر این فیلم گل گدوت هستم DC FOREVER 🔥🔥🔥

نمایش اسپویل