news-background
news-background

کارگردان Mission: Impossible 7: می‌خواستیم سن جولیا رابرتس را برای صحنه‌های فلش‌بک کاهش دهیم

«مأموریت غیرممکن ۷» به تازگی اکران شده است.

«کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One) می‌گوید پیشنهاد کاهش سن «جولیا رابرتس» با جلوه‌های ویژه رایانه‌ای برای یکی از صحنه‌های فلش‌بک را بررسی کرده است.

این فیلمساز ۵۴ ساله در مصاحبه با پادکست «امپایر» به یاد آورده است که وقتی سازندگان کاهش سن «تام کروز» ۶۰ ساله را برای یک سکانس فلش‌بک بررسی می‌کرده‌اند، مدت کوتاهی به این اندیشیده‌اند که «جولیا رابرتس» را به این فیلم و صحنه فلش‌بک اضافه کنند و سن او را کاهش دهند. مک‌کواری به یاد می‌آورد:‌ «گفتم: «خیلی خوب، اگر بخواهم این سکانس را بسازم، تام [کروز] به سال ۱۹۸۹ برمی‌گردد.»

مک‌کواری می‌گوید «تونی اسکات» انتخاب خوبی برای کارگردانی یک «مأموریت غیرممکن» دهه هشتادی است: «فیلم «روزهای طوفانی» (Days of Thunder) [با بازی «تام کروز» و «نیکول کیدمن»] و سبک آن را نگاه کردیم، و شروع کردیم به فکر کردن به اینکه اگر «تونی اسکات» آن را می‌ساخت چه شکلی پیدا می‌کرد و چه کسی بازیگر می‌بود؟ نگاه کردم به اینکه [بازیگر] زن جوان و ستاره نوظهور سال ۱۹۸۹ چه کسی می‌توانست باشد؟ و درست همان زمان‌ها فیلم «پیتزای میستیک» (Mystic Pizza) بیرون آمده بود. و من فکر کردم: «خدای من. جولیا رابرتس، یک جولیا رابرتس متعلق به دوره ماقبل «زن زیبا» (Pretty Woman)، در نقش این زن جوان.»»

کارگردان ادامه می‌دهد که اگر «به طریقی می‌توانستیم جولیا رابرتس را برای این نقش کوتاه در ابتدای داستان راضی کنیم» برای صحنه فلش‌بک از فناوری کاهش سن استفاده می‌کرد. او اضافه می‌کند که با این حال در آن صورت کاهش سن بازیگران حواس بیننده را پرت می‌کرد: «و اگر هر دوی آن‌ها [رابرتس و کروز] را در یک نما با هم قرار می‌دادیم، یا هر سه آن‌ها [ایسای مولالس]، به اندازه صحنه قطار گران می‌شد.»

سازندگان در نهایت تصمیم می‌گیرند که روی کاهش سن هزینه نکنند و صحنه‌های فلش‌بک را بدون نمایش کروز و مورالس نشان دهند.

«هیلی آت‌ول»، «پام کلمنتیف، «وین ریمز»، «ونسا کربی»، «ربکا فرگوسن»، و «سایمون پگ» دیگر بازیگران «مأموریت غیرممکن ۷» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید