news-background
news-background

فهرست فیلم‌های جشنواره تورنتو ۲۰۲۳ منتشر شد؛ اکران فیلم‌های Lee کیت وینسلت و Knox Goes Away ال پاچینو

جشنواره تورنتو در اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود برگزار خواهد شد.

در حالی که جشنواره‌های پاییز امسال با اعتصاب اتحادیه نویسندگان (WGA) و بازیگران (SAGAFTRA) با چالش جدی روبرو شده‌اند، جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) با انتشار فهرست فیلم‌های پذیرفته‌شده دوره جدید تأیید کرد که این رویداد مانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد هرچند که اعتصاب مانع حضور ستارگان شود.

امسال ۶۰ فیلم در دو بخش نمایش گالا و نمایش ویژه اکران خواهند شد. فیلم‌های «لی» (Lee) با بازی «کیت وینسلت» در نقش «لی میلر» عکاس جنگ، وسترن «مردگان بی‌آزارند» (The Dead Don’t Hurt) با بازی «ویگو مورتنسن»، «پول نادانی» (Dumb Money) با بازی «پل دینو» و «پیت دیویدسون»، «سولو» (Solo) با بازی «تئودور پلرین»، «ازرا» (Ezra) با بازی «رابرت دنیرو» و «رز بیرن»،  «پایانی که از آن شروع می‌کنیم» (The End We Start From) با بازی «جودی کومر» و «بندیکت کامبربچ»، «ناکس می‌رود» (Knox Goes Away) با بازی «ال پاچینو» و «مایکل کیتون»، «ستاره شمال» (North Star) با بازی «اسکارلت جوهانسن»، «سوداگران درد» (Pain Hustlers) با بازی «امیلی بلانت» و «کریس اوانز»، «تدفین» (The Burial) با بازی «جیمی فاکس» و «تامی لی جونز»، «با هم ۹۹» (Together 99) که دنباله‌ای برای «با هم» به کارگرداین «لوکاس مودیسون» سوئدی است، و «زن این ساعت» (Woman of the Hour) با بازی «آنا کندریک» از جمله فیلم‌هایی‌اند که برای اولین بار در این جشنواره اکران خواهند شد.

بسیاری از این بازیگران به دلیل عضویت در اتحادیه‌ها اجازه حضور در جشنواره تورنتو را نخواهند داشت. چهل و هشتمین دوره جشنواره تورنتو از ۷ تا ۱۷ سپتامبر برگزار خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید