news-background
news-background

ال پاچینو در فیلم Knox Goes Away به مایکل کیتون پیوست

«جیمز مارسدن» و «مارشا گی هاردن» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«ال پاچینو»، «جیمز مارسدن» و «مارشا گی هاردن» به فیلم «ناکس می‌رود» (Knox Goes Away) به کارگردانی و بازی «مایکل کیتون» ملحق شدند. فیلمبرداری این پروژه به پایان رسیده است.

دیگر بازیگران فیلم «سوزی ناکامورا» (Avenue 5)، «جوانا کولیگ» (Cold War)، «ری مک‌کینان» (Dopesick)، «جان هوگناکر» (Teacher)، و «لیلا لورن» (American Gods) خواهند بود.

کیتون در این فیلم نقش «جان ناکس» را بازی می‌کند، یک آدمکش مزدور که دچار زوال عقل شده و عهد می‌بندد آخرین روزهایش را صرف رستگاری خود و نجات جان پسرش با بازی مارسدن کند. فیلمنامه اریجینال این فیلم را «گرگوری پواریه» به نگارش درآورده است.

پاچینو سال گذشته در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) مقابل «لیدی گاگا» و «آدام درایور» نقش‌آفرینی کرد و در فصل دوم سریال «شکارچیان» (Hunters) آمازون پرایم ویدیو دیده خواهد شد.

کیتون ۷۱ ساله اخیراً با سریال «دوپ‌سیک» برنده جایزه امی بهترین بازیگر مرد در یک مین‌سیریال شده است. او برای «بردمن» (Birdman) نامزد اسکار بهترین بازیگری و برنده گلدن گلوب شده بود. کیتون تابستان آینده در «فلش» (The Flash) بار دیگر در نقش «بتمن» دیده خواهد شد. اولین فیلم بلند کیتون در مقام کارگردان «جنتلمن شاد» (The Merry Gentleman) در سال ۲۰۰۸ اکران شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید